اطلاعات کامل در مورد لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 فاش شد

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم مایکروسافت در ۱۴ مهرماه که به معرفی سرفیس پرو ۴، مایکروسافت بند ۲ در کنار گوشی‌های جدید این کمپانی اختصاص خواهد داشت، اطلاعات فنی منتسب به گوشی‌های لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ ایکس ال و لومیا ۵۵۰ در جریان یک کنفرانس داخلی فاش شد.
تبلیغات

تاکنون اطلاعات متعددی از گوشی‌های هوشمند مایکروسافت فاش شده است. براساس اطلاعات جدید که برگرفته از اسلاید‌هایی است که در مراسم داخلی مایکروسافت به نمایش گذاشته شده، لومیا ۹۵۰ ایکس ال از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکروس اس‌دی، باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع QuickCharge در کنار شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد. در پشت گوشی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی PureView در کنار فلاش سه گانه‌ی ال‌ای‌دی قرار گرفته است. در جلوی گوشی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است. درگاه ارتباطی تعبیه شده دراین گوشی نسخه‌ی USB نوع  C است. همچنین باید به سنسور عنبیه سنج نیز در این گوشی اشاره کرد.

لومیا ۹۵۰ نیز از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ و باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند مشابه برادر بزرگ‌تر خود است.

 هر دو نسخه از گوشی‌های هوشمند مایکروسافت از قابلیت کانتینیوم ویندوز ۱۰ شتیبانی می‌کنند، از این‌رو می‌توان این گوشی‌ها را به مانیتوری با سایز بزرگ متصل کرده و از آن همچون کامپیوتر شخصی استفاده کرد.

لومیا ۵۵۰ نیز بی شک یک گوشی هوشمند ویندوز ۱۰ است. از جمله‌ی مشخصات فنی آن باید به صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون کوالگام با فرکانس یک گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی باید به دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۲ مگاپبکسلی و باتری ۱٫۹۰۵ میلی آمپر ساعتی در کنار فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد.

لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال
لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال
لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال
لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال
لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال

تقریبا تمام اطلاعات مرتبط با این گوشی‌های هوشمند تاکنون فاش شده و باید دید که مایکروسافت در مراسم ۱۴ مهرماه خود چه چیز جدیدی در چنته دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات