جی 4 ال‌جی در تست دوربین DxO جایگاه دوم را پس از اس 6 اج بدست آورد

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
در حدود ۵ ماه پیش ال‌جی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد و پس از مدتی طولانی و حتی فاش شدن اطلاعاتی در مورد حسگر مورد استفاده در جی ۵ حالا جی ۴ مورد آزمایش متخصصان دوربین DxO Labs قرار گرفته است و در بین تمامی گوشی‌ها، جی ۴ جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
تبلیغات

هر چند امتیازدهی و میانگین گرفتن از پارامترهای مختلف نمی‌تواند معیاری مناسب برای مقایسه‌ی دوربین‌ها باشد، اما اگر این پارامترها به درستی مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند به ابزاری دقیق تبدیل شوند. ال‌جی جی ۴ در تست متخصصان دوربین DxO پس از اس ۶ اج با ۸۳ امتیاز، مکان دوم را از آن خود کرده است. هر چند موتو ایکس استایل و نوت ۴ نیز ۸۳ امتیاز کسب کرده‌اند، اما در میانگین، اندکی ضعیف‌تر از جی ۴ بوده‌اند. جایگاه اول نیز با ۸۶ امتیاز در اختیار اس ۶ اج است.

lg g4 dxo

جی ۴ در بخش‌هایی مانند فوکوس خودکار به دلیل سرعت بالا جایگاه اول و در بخش کیفیت تصویر مکان دوم را بدست آورده است. همچنین دوربین این گوشی در زمینه‌ی الگوریتم کاهش نویز و تنظیم روشنایی نیز امتیازات بالایی کسب کرده است.

در زمینه‌ی ضبط ویدئو جی ۴ با امتیاز ۷۹ پس از اس ۶ اج و آیفون ۶ مکان سوم را کسب کرده است. در زمینه‌ی لرزشگیری در ویدئوها نیز جی ۴ امتیازات بالایی بدست نیاورده؛ اما بهتر از اس ۶ اج و آیفون ۶ عمل کرده است.

نظر شما چیست؟ عملکرد دوربین جی ۴ را در مقایسه با سایر گوشی‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات