مشخصات لومیا 750 مایکروسافت در شبکه‌ی Adduplex فاش شد

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا ردموندی‌ها قصد ندارند دست از میان‌‌رده‌ها بردارند و قرار است محصولات نسبتا مشابهی را با مشخصات فنی تقریبا یکسان، تنها با نامی متفاوت روانه بازار کنند. به تازگی اطلاعات و جزئیات مربوط به گوشی لومیا 750 در شبکه‌ی اداپلکس فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شبکه‌ی اداپلکس ویژه‌ی توسعه‌دهندگانی راه‌اندازی شده است که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود برای ویندوزفون را بر روی آن قرار داده و ارتقا می‌بخشند. آلن مندلویچ، موسس شبکه‌ی اداپلکس گاهی اوقات توئیت‌های جالبی از اطلاعات فاش شده روی شبکه‌ی خود منتشر می‌کند، در پست جدید خود از دستگاه ویندوزفونی جدید پرده برداشته که قرار است در 4 نسخه عرضه شود.

شماره مدل‌ گوشی‌های ویندوزفونی جدید RM-1150، RM-1152، RM-1154 و RM-1156 خواهد بود. به گفته‌ی مندلویچ، دستگاه جدید به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن HD و تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد این محصولات همان لومیا 750 است که ماه جولای در کنار لومیا 550 و لومیا 850 از آن صحبت شده بود.

براساس اطلاعات فاش شده، لومیا 750 از یک نمایشگر ۵ اینچی HD، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶، رم ۱ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل و یک باتری ۲۶۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

به زودی قرار است در تاریخ ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر) مراسم رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت برگزار شود و بعید نیست خیلی زود بتوانیم لومیا 750 را در این رویداد ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات