نمایش محدودیت‌های آیفون طی ۱۰ سال اخیر در آگهی ویدیوی سامسونگ

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز پس از عرضه‌ی آیفون X به بازار، سامسونگ با انتشار آگهی ویدیویی جدیدی به مقایسه‌ی تمسخر آمیز قابلیت‌های آیفون در ۱۰ سال اخیر پرداخته است.
تبلیغات

اپل در ماه سپتامبر با برگزاری مراسمی همچون سال‌های گذشته، نسل جدید گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خود را با نام آیفون X رونمایی کرد. آیفون ۱۰ یا همان آیفون X را باید نسخه‌ای خواند که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون از روز جمعه‌ی گذشته راهی بازار شده است.

سامسونگ همچون همیشه، پس از عرضه‌ی جدیدترین آیفون بیکار ننشسته و آگهی ویدیویی جدیدی  منتشر کرده است که در آن نگاهی تمسخرآمیز به قابلیت‌های آیفون در ۱۰ سال اخیر دارد. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، کاربر آیفون از اولین نسل این گوشی با مشکلات و محدودیت‌هایی روبه‌رو است که باید به محدودیت حافظه، نداشتن مقاومت در برابر نفوذ آب، لزوم استفاده از دانگل برای استفاده هم‌زمان از شارژر و هدفون برای گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. در مقابل، دوست شخصیت اصلی از محصولات گلکسی سامسونگ استفاده می‌کند که به گفته‌ی سامسونگ، در این آگهی ویدیویی هیچ یک از محدودیت‌های مورد نظر را ندارد و از وجود قلم نیز بهره می‌برد.

در بخشی از این آگهی می‌توان شخصیت اصلی را مشاهده کرد که برای خرید آیفون جدید در صف ایستاده و در انتظار آغاز فروش است؛ حال آنکه در بخش پایانی با خرید گوشی سامسونگ، دوستان خود را دوباره در صف خرید آیفون X می‌بیند. سامسونگ در پایان با عبارت «Upgrade to Galaxy» از کاربران آیفون می‌خواهد برای فرار از محدودیت‌ها به سمت گوشی‌های سامسونگ بروند.

نظر شما در مورد این آگهی ویدیویی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات