وان پلاس 5T طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس با انتشار تصویری در توییتر به‌صورت تلویحی تأیید کرده است که گوشی‌ وان پلاس ۵ تی طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

اندکی پس از تأیید نام پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، این کمپانی چینی با انتشار تصویری در توییتر، اطلاعاتی نیز در مورد شهری که قرار است وان پلاس ۵ تی در آن رونمایی شود، ارائه کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کمپانی چینی در نظر دارد گوشی‌ هوشمند جدید خود را که وان‌پلاس 5T نام دارد طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی کند.

در این تصویر، نوشته‌ای مبنی بر اینکه شهری که تصویر در آن ثبت شده نیویورک است یا خیر مشاهده نمی‌شود؛ اما به گزارش فون‌آرنا، با کمی تحقیق و بررسی می‌توان به این نتیجه رسید که تصویر مورد نظر در تقاطع خیابان ۳۴ غربی و برادوی در منهتن نیویورک به ثبت رسیده است.

هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با اینکه این گوشی هوشمند چه زمانی راهی بازار خواهد شد، ارائه نشده است. البته وان‌وپلاس شماری از اطلاعات از قبیل وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را تأیید کرده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند سایزی برابر وان پلاس ۵ داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود وان پلاس پس از رونمایی از آخرین پرچم‌دار خود، این گوشی را از اواخر نوامبر سال جاری میلادی راهی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات