جی 5 ال‌جی با تراشه‌ی اسنپدراگون 820 و سنسور 20 مگاپیکسلی سونی عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت بیش از پنج ماه از زمان عرضه آخرین نسل از پرچمدار ال‌جی، شایعاتی در خصوص نسل جدید این گوشی هوشمند که جی ۵ نام خواهد گرفت، منتشر شده است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این شایعات داشته باشیم.
تبلیغات

ال‌جی گوشی هوشمند جی ۴ را بهار سال جاری میلادی معرفی و روانه‌ی بازار کرد. با گذشت زمان اندکی از عرضه‌ی این گوشی هوشمند حال شایعات در خصوص نسل بعدی این محصول که با نام جی ۵ شناخته می‌شود، مطرح شده است. پیش از این گمانه‌ها حکایت از این داشتند که ال‌جی به جای استفاده از سنسور اثر انگشت، بهره‌گیری از سنسور عنبیه‌سنج را در دستور کار قرار داده است.

از جمله‌ی آخرین شایعات در مورد جی۵ باید به بهره‌گیری از آخرین تراشه‌ی اسنپدراگون یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ در این گوشی‌هوشمند اشاره کرد. ال‌جی در جی ۴ از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده کرد که بسیاری دلیل آن را تولید گرمای بیش از حد توسط اسنپدراگون ۸۱۰ عنوان کرده‌اند؛ هرچند ال‌جی چنین موردی را برای انتخاب اسنپدراگون ۸۰۸ تکذیب کرده است. یقینا با توجه به تجربه‌ی به دست آمده از اسنپدراگون ۸۱۰، کوالکام تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ در اسنپدراگون ۸۲۰ تکرار نشود.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که جی ۵ از سنسور ۱/۲ اینچی ساخت سونی با نام IMX23 با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بهره خواهد برد. باید دید که جی ۵ در زمان عرضه با چه مشخصاتی روانه‌ی بازار شده و عملکرد آن به چه ترتیب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات