مشخصات فنی نکسوس 5X با دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در آمازون فاش شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز تا معرفی نکسوس 5X باقی مانده و در همین فاصله نیز انتشار اطلاعات فاش شده در رابطه با این گوشی‌هوشمند همچنان ادامه دارد. پس از افشای تصاویر بسته‌بندی نکسوس 5X حال آمازون در هند مشخصات فنی این گوشی را در وب‌سایت خود قرار داده است.
تبلیغات

در فاصله‌ی کمتر از یک هفته تا زمان معرفی گوشی هوشمند ال‌جی و گوگل با عنوان نکسوس ۵ ایکس، مشخصات فنی این گوشی هوشمند از طریق وب‌سایت آمازون در هندوستان فاش شد.

Nexus5XInt

همانطور که پیش از این نیز در شایعات اشاره شده بود، نکسوس ۵ ایکس ال‌جی از وجود تراشه‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی MSM8992 بهره می‌برد که در واقع همان اسنپدراگون ۸۰۸ با بهره‌گیری از ۶ هسته‌ی پردازشی است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین اصلی با سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. ال‌جی در جلوی گوشی نیز برای دوربین سلفی یا خودگرفت از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره برده است.

براساس اطلاعات ارائه شده باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی‌هوشمند قادر است ۱۷ ساعت مکالمه را در شبکه‌ی 3G  به همراه ۳۰۰ ساعت در حالت استندبای برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات