تصویر جدیدی از گوشی LG V10 به همراه مشخصات آن فاش شد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
در هفته‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعات گوشی جدیدی از ال‌جی با نام V10 بودیم که انتظار می‌رود این گوشی روز ۹ مهر ماه در کنفرانس رسمی ال‌جی معرفی شود. حال شاهد فاش شدن تصویری از این گوشی توسط فاش کننده‌ی مشهور evaleaks هستیم.
تبلیغات

تصویر جدید فاش شده از گوشی LG V10 نشان از استفاده‌ی ال‌جی از دو صفحه‌نمایش دارد. نمایشگر دوم که صفحه‌نمایش کمکی است به نظر می‌رسد میان‌برهای مختلف برای اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، دوربین و سایر موارد مشابه را در خود جای خواهد داد. به نظر می‌رسد در سمت چپ صفحه‌نمایش کمکی، شاهد حضور دو دوربین برای عکس‌های خودگرفت (سلفی) هستیم.

به علاوه V10 دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود و وظیفه‌ی پردازشی آن را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار سه گیگابایت رم برعهده خواهد داشت. دوربین اصلی گوشی جدید ال‌جی مجهز به حسگری ۱۶ مگاپیکسلی بوده و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

همچنین مانند سایر گوشی‌های ال‌جی، دکمه‌ی پاور و تنظیم حجم صدا در پشت دستگاه خواهند بود و به نظر می‌رسد برای اولین بار در گوشی‌های ال‌جی شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید که ال‌جی در روز ۹ مهر ماه چه محصولاتی را برای علاقمندان خود معرفی خواهد کرد و چه حرف‌هایی در مورد ویژگی‌های گوشی جدید خود برای گفتن خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات