قیمت لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال توسط یک خرده‌فروش اسپانیایی فاش شد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که چند روز پیش اعلام شد قیمت گوشی لومیا 950 ایکس‌ال پس از عرضه در فرانسه با نسخه‌ی پایه‌ی آیفون 6 اس برابر خواهد بود، امروز یکی از خرده‌فروشان اسپانیایی در سایت خود قیمت هر دو گوشی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال را فاش کرده که ۲۰۰ دلار کمتر از آیفون ۶ اس است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 با توجه به اینکه قرار است مراسم رونمایی از پرچمداران جدید مایکروسافت روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برگزار شود، چند روز قبل اعلام شد لومیا 950 ایکس‌ال قیمتی معادل نسخه‌ی پایه‌ی آیفون 6 اس اپل خواهد داشت با این تفاوت که در کنار این پرچمدار مایکروسافت، یک سری لوازم جانبی به ارزش ۲۰۰ یورو نیز عرضه خواهد شد.

اگر افشاگری این خرده‌فروش اسپانیایی صحت داشته و تنها برای جلب توجه نباشد، در نتیجه‌ی نسخه‌ی دو سیم کارت لومیا 950 مایکروسافت با قیمت ۶۵۹ یورو (معادل ۷۳۸ دلار) و لومیا 950 ایکس‌ال با قیمت ۷۴۹ یورو (معادل ۸۳۸ دلار) به فروش خواهند رسید. متاسفانه در وب‌سایت این خرده‌فروش اعلام نشده این قیمت این پرچمداران ویندوز ۱۰ موبایل همراه با لوازم جانبی است یا خیر.

باید یادآوری کنیم که نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آیفون 6 اس در آلمان ۷۳۹ یورو و در فرانسه ۷۴۹ یورو قیمت دارد. هنوز قیمت رسمی این گوشی برای اسپانیا اعلام نشده است ولی به نظر نمی‌رسد با دیگر کشورهای اروپایی اختلاف قابل توجهی داشته باشد.

گفته می‌شود لومیا 950 مایکروسافت به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان استفاده از درگاه حافظه و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. در حالی که لومیا 950 ایکس‌ال از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام در کنار ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق کارت حافظه‌ی خارجی و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل باشند.

به نظر شما قیمت پرچمداران ویندوزی مایکروسافت معقول است و می‌تواند به افزایش فروش و سهم بازار این کمپانی در بخش گوشی‌های هوشمند کمک کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات