تلفن ال‌جی کلس (LG Class) معرفی شد: بدنه‌ تمام فلزی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل

دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی وعده‌ی معرفی گوشی جدیدی را در روز ۳۰ شهریور داده بود. این کمپانی کره‌ای دقایقی پیش، تلفن جدیدی با نام ال‌جی کلس (LG Class) را با بدنه‌ای تمام فلزی و رزولوشن HD نمایشگر معرفی کرد.
تبلیغات

ال‌جی دقایقی قبل گوشی جدید خود را با نام ال‌جی کلس رونمایی کرد. این گوشی که بدنه‌ی تمام فلزی داشته و مشخصات یک میان‌رده را دارد، تنها در کره‌ جنوبی عرضه خواهد شد.

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR 3 و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت افزایش تا ۲ ترابایت با حافظه میکرو‌ اس‌دی را دارد، اشاره کرد.

LG Class 1

وظیفه‌ی پردازشی این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۴۱۰، به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶ برعهده خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است. باتری ال‌جی کلس ۲۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و این گوشی از ارتباطات نسل چهارم اینترنت همراه (4G) پشتیبانی می‌کند.

LG Class 2

به علاوه ابعاد این گوشی ۱۴۲ در ۷۱.۸ در ۷.۴ میلی‌متر بوده و ۱۴۷ گرم وزن دارد. دکمه‌های پاور و تنظیم حجم صدا نیز همانند سایر گوشی‌های ال‌جی در پشت دستگاه قرار دارند و اسپیکر آن نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.

ال‌جی کلس از امروز با قیمت ۳۴۰ دلار و در سه رنگ آبی تیره، نقره‌ای و طلائی در کشور کره‌جنوبی در دسترس علاقمندان خواهد بود. البته ال‌جی تایید کرده است که این گوشی فعلا تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و احتمال دارد به زودی شاهد ارائه ان در بازارهای جهانی باشیم.

LG Class 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات