لومیا 950 و لومیا 950XL با قیمتی شبیه به آیفون‌های جدید اپل از ۶ آبان روانه‌ی بازار می‌شوند

یک‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک‌ شدن به زمان معرفی پرچمداران جدید مایکروسافت که به نظر ۱۴ مهرماه خواهد بود، شایعات مرتبط با آن نیز افزایش یافته است. شواهد نشان می‌دهند که قیمت لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال نزدیک به آیفون‌های جدید اپل خواهند بود.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک وب‌سایت فرانسوی فعال در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی با آدرس SmartphoneFrance.info لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال برچسب قیمتی نزدیک به آیفون‌های جدید اپل خواهند داشت.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۱۴ مهرماه معرفی شده و پس از آغاز پیش فروش، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال از تاریخ ۶ آبان روانه‌ی بازار خواهند شد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که مایکروسافت لوازم جانبی خاصی را نیز به ارزش ۲۰۰ دلار در نظر گرفته که همراه با گوشی‌های هوشمندش در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از جمله‌ی لوازم جانبی که احتمال عرضه‌ی آن به همراه گوشی‌های هوشمند ویندوزی جدید می‌رود، می‌توان به داک موسوم به کانتینیوم و شارژر بی سیم اشاره کرد.

Lumia950950XLInt

سایر لوازم جانبی که احتمال معرفی آن وجود دارد محصولاتی با اسم رمز Valora، Motion Guard، Ivanna/Livanna و Murano است. این لوازم جانبی شامل بلندگوی بلوتوث و دریافت کننده‌ی میراکست است. داک موسوم به کانتیوم سه پورت USB که احتمالا از نوع C خواهند بود را در کنار یک پورت مربوط به شارژ گوشی و پورت HDMI در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وب‌سایت فرانسوی جنس گوشی جدید مایکروسافت را پلی‌کربنات دانسته که در زمان در دست گرفتن حس یک کالای مرغوب در کاربر القا می‌شود.

باید دید که پرچمداران جدید مایکروسافت تا چه اندازه می‌توانند وضعیت ردموندی‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند را بهبود بخشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات