تماشا کنید: اولین ویدئوی بلک بری ونیز

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
بلک بری در فکر عرضه‌ی گوشی هوشمند جدیدی با نام ونیز است؛ این گوشی که سیستم‌عامل اندروید بر روی آن نصب شده، هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اما دیروز ویدیو نگاه نزدیک آن فاش شد.
تبلیغات

در سال میلادی جاری تاکنون شاهد انتشار شایعات متعددی پیرامون گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا و نکسوس بوده‌ایم. علاوه بر این شایعاتی نیز منتشر شده که هر دو کمپانی‌های نوکیا و بلک بری در فکر عرضه‌ی گوشی‌های اندرویدی خود هستند. بر اساس آخرین اخبار، گوشی اندرویدی بلک بری، ونیز (Venice) نام داشته و تاکنون نیز تصاویر مختلفی از آن به بیرون درز کرده است.

در حقیقت تنها چند روز پیش تصاویر واضحی از بلک بری ونیز منشتر شد که جزئیات بیشتری را به همراه داشت. اگرچه منبعی که این تصاویر را منتشر کرد رسمی نبود، اما همان منبع اکنون یک ویدئوی نگاه نزدیک از بلک بری ونیز را منتشر کرده است. مسلما زمانی که از بلک بری ونیز صحبت می‌شود کیبورد QWERTY در خاطرمان تداعی می‌شود چراکه این گوشی به کیبورد مذکور مجهز می‌شود. همان طور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید این کیبورد به نحوی در بلک بری ونیز تعبیه شده که تجربه‌ی کاری جدیدی از اندروید را فراهم می‌کند. اگرچه توسط کیبورد فیزیکی نیز می‌توان با گوشی تعامل داشت و کارهای بسیاری انجام داد اما این ویدئو نشان می‌دهد که کیبورد بلک بری ونیز دارای یک حسگر بیومتریک است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سمت بالا و پایین سوایپ کند.

در این ویدئو به ویژگی‌های جدید دیگری نیز اشاره شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لمس کردن به منظور فعال کردن گوشی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD، اسپیکر موجود در قسمت پایینی گوشی، سرویس‌های ادغام شده‌ی بلک بری با اندروید اشاره کرد. به عنوان مثال سوایپ کردن به سمت بالا علاوه بر باز کردن گوگل ناو، بلک بری هاب و بلک بری Global Device Search را نیز باز می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی بلک بری ونیز منتشر نشده است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات