مایکروسافت 14 مهر سرفیس پرو 4، و لومیاهای جدید خود را رونمایی می کند

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دعوتنامه‌ی مراسم رسمی خود را برای روز ۱۴ مهر ماه ارسال کرده است. انتظار می‌رود که در این مراسم که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد مایکروسافت دو گوشی جدید خود با نام‌های لومیا 950XL و 950 را در کنار سرفیس پرو ۴ و گجت پوشیدنی جدید معرفی کند.
تبلیغات

مایکروسافت در ایفا ۲۰۱۵ کنفرانس مختصری برگزار کرد و البته حرف جدیدی برای گفتن نداشت اما با ارسال دعوتنامه‌ی رسمی برای ۱۴ مهر ماه چشم‌های علاقمندان به این کنفرانس دوخته شده است تا شاهد حضور پررنگ مایکروسافت در زمینه‌ی گجت‌های هوشمند باشند.

شاید مهم‌ترین موردی که همگان منتظر معرفی آن هستند گوشی‌های جدید لومیا 950 و 950XL هستند. در روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده و مشخصات فنی هر دو گوشی بوده‌ایم و حالا نوبت مایکروسافت است تا گوشی‌های پرچمدار جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند.

مطلب مرتبط: جمع بندی همه‌ی اطلاعات موجود در مورد سرفیس پرو 4 مایکروسافت

سرفیس پرو ۴ دیگر گجتی است که احتمالا در روز ۱۴ مهر ماه معرفی خواهد شد. سرفیس پرو ۴ بنابر شایعات تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل خود نخواهد کرد اما ممکن است مایکروسافت تغییراتی در اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن ایجاد کرده و وزن و ضخامت آن را نیز کمتر کند. به علاوه اضافه شدن حسگر اثر انگشت و تغییرات در طراحی صفحه کلید نیز از مواردی هستند که احتمال به وقوع پیوستن آن‌ها زیاد است.

همچنین شایعات جدید خبر از معرفی نسخه‌ی ۱۴ اینچی سرفیس پرو ۴ نیز می‌دهند. باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت روز ۱۴ مهر چه مواردی را برای شگفت‌زده کردن علاقمندان خود در نظر گرفته است.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از کنفرانس این شرکت دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات