نتایج بنچمارک، مشخصات سامسونگ گلکسی مگا آن را فاش کرد

یک‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
طبق نتایج منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ، اطلاعات جدیدی در خصوص فبلت جدید سامسونگ بدست آمده است. «سامسونگ گلکسی مگا آن» فبلت پایین‌رده‌ی سامسونگ است که به سخت‌افزار مناسبی مجهز شده است. برای آشنایی بیشتر با این فبلت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی مگا آن فبلت سطح پایین سامسونگ برای دوستداران فبلت‌ها است که بودجه‌ی گلکسی نوت ۵ را ندارند. با توجه به رده‌ی این دستگاه نباید توقع سخت‌افزاری مانند گلکسی نوت ۵ را داشته باشیم. با این حال این دستگاه مشخصات قابل قبولی دارد و در صورت قیمت گذاری مناسب می‌تواند فروش خوبی تجربه کند.

نتیج بنچمارک سامسونگ گلکسی مگا آن

سامسونگ گلکسی مگا آن توانست در بنچمارک گیک بنچ ۳ به امتیاز ۴۶۰ در حالت تک هسته‌ای و ۱۳۶۷ در حالت چندهسته‌ای، دست یابد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک، سامسونگ در مگا آن از پردازنده‌ی MSM8916 که همان اسنپدراگون ۴۱۰ است، بهره برده است. اما با توجه به این مساله که فرکانس کاری این پردازنده ۱.۲ گیگاهرتز است، فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی موجود در بنچمارک، احتمال استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۲ را محتمل‌تر می‌سازد. البته این امکان هم وجود دارد که سامسونگ فرکانس کاری اسنپدراگون ۴۱۰ را افزایش داده است. برای اطلاع از مشخصات دقیق این دستگاه باید تا زمان معرفی رسمی آن به انتظار بشینیم.

اما سایر مشخصات گلکسی مگا آن عبارت است از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰، ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. دوربین اصلی این فبلت نیز از نوع ۱۳ مگاپیکسلی بوده و نمونه‌‌ای ۵ مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلوی آن تعبیه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات