تصاویری از قاب نکسوس هواوی فاش شد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود گوگل نسل جدید گوشی‌های هوشمند نکسوس را ۲۹ سپتامبر یا ۷ مهرماه معرفی کند. پس از افشای تصاویر و اخبار متعدد در خصوص نکسوس 5X ال جی و نکسوس ۵.۵ اینچی هواوی، حال تصاویری از قاب نکسوس هواوی منتشر شده است.
تبلیغات

 براساس اخبار و شایعات منتشر شده در خصوص نسل جدید گوشی‌های هوشمند نکسوس گوگل، هر دو نسخه از این گوشی‌ها از وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بهره خواهند برد. انتشار تصاویری از قاب متعلق به نکسوس هواوی با داشتن روزنه‌ای در پشت گوشی این موضوع را بیش از پیش تقویت می‌کند.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، در پشت قاب مورد نظر شیاری دایره‌ شکل قرار دارد که کمی پایین‌تر از شیار مخصوص به دوربین و نزدیک به میانه‌های گوشی قرار گرفته است. قوی‌ترین احتمال برای کاربرد این شیار، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است.

برآمدگی بالای پشت گوشی نیز در کنار روزنه‌ی موجود نشان از قرار گرفتن دوربین در این ناحیه است. همچنین برآمدگی قاب گوشی نیز بالا بودن ارتفاع ناحیه مورد نظر را به اندازه‌ی ۱.۹ میلی‌متر از بقیه سطح پشتی گوشی تایید می‌کند. گمانه‌ها حکایت از این دارد که نکسوس هواوی در مقایسه با نکسوس ال‌جی کمی گران‌تر خواهد بود، حال آنکه برای اطمینان از این موضوع باید به انتظار عرضه‌ی رسمی محصول گوگل باشیم.

HuaweiCase 1
HuaweiCase 2
HuaweiCase 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات