نکسوس هواوی صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
در گذشته شاهد انتشار شایعات مبنی بر استفاده از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی در نکسوس هواوی بودیم اما اطلاعات جدید فاش شده توسط شرکت حمل و نقل هندی زائوبا نشان از این دارند که هواوی و گوگل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی را برای این گوشی در نظر گرفته‌اند.
تبلیغات

در لیست شرکت حمل و نقل هندی زائوبا که واردات و صادرات به کشور هند را ثبت می‌کند، نام گوشی Angler به چشم می‌خورد. این نام کدی است که برای نکسوس هواروی در نظر گرفته شده است. در این لیست شاهد ثبت ابعاد ۵.۵ اینچی برای این گوشی هستیم که شایعات گذشته مبنی بر استفاده‌ی هواوی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی را زیر سوال می‌برند.

از سایر مشخصات ذکر شده برای نکسوس هواوی می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد. نکته‌ی جالب توجه دیگر ارزش ۶۴۵ دلاری این گوشی است.

Angler وارد شده به کشور هند تنها برای انجام آزمایش و اهداف تحقیق و توسعه بوده است اما با این حال ذکر صفحه نمایش ۵.۵ اینچی برای آن صحت شایعات گذشته را زیر سوال می‌برد.

باید منتظر ماند و دید که گوگل در روز ۷ مهر ماه نکسوس‌های جدید را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا نکسوسی ۵.۷ اینچی را در کنار نکسوس ۵.۲ اینچی ال‌جی ترجیح می‌دهید یا ابعاد مناسب برای صفحه نمایش نکسوس هواوی را ۵.۵ اینچ می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات