ال‌جی نام دو گوشی جی 4 گرافی و جی 4 اسکریپت را در کره‌جنوبی ثبت کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
در طول سال کمپانی‌های مختلف گوشی‌های زیادی را روانه بازار می‌کنند. این روند زمانی شدت می‌گیرد که دو رقیب سنتی همچون سامسونگ و ال‌جی تصمیم می‌گیرند نسخه‌های مختلفی از پرچمداران خود را معرفی کنند. امروز ال‌جی دو گوشی جی 4 گرافی و جی 4 اسکریپت را در کره‌جنوبی به ثبت رسانده است.
تبلیغات

 بعد از معرفی گوشی ال‌جی جی 4 در ماه آوریل (اردیبهشت)، نسخه‌های مختلفی چون جی 4 سی، جی 4 بیت و جی 4 استایلو از روی آن تولید شده است و حالا خبر می‌رسد این غول کره‌ای دو مدل دیگر از جی 4 به نام جی 4 گرافی و جی 4 اسکریپت را در کره‌جنوبی رونمایی خواهد کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که برخی مواقع اسامی گوشی‌ها بیشتر از تعداد آنهاست و شاید این محصولات تنها در حد نام باقی بمانند و هیچگاه معرفی نشوند.

متاسفانه اسم جی 4 گرافی و جی 4 اسکریپت اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد و این احتمال وجود دارد که همچون گذشته نسخه‌ی مجهز به قلم پرچمداران سری G ال‌جی باشند. البته می‌توان انتظار داشت برخی از مشخصات فنی جی 4 ال‌جی در این گوشی‌ها نیز دیده شود و اضافه‌شدن قلم دیجیتال در کنار پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، باتری قابل تعویض و کلیدهای فیزیکی پشت دستگاه سبب شود تا جی 4 گرافی و جی 4 اسکریپت فروش خوبی را تجربه کنند.

قرار است ال‌جی به زودی پرچمدار دیگری به نام جی 4 نوت را معرفی کند و در کنار آن رونمایی از برخی محصولات میان‌رده با قیمت مناسب مجهز به مشخصات قابل قبول، می‌تواند روی عملکرد و میزان فروش یک تولیدکننده تاثیر بسزایی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات