LG با نمایش نمونه اولیه نمایشگر ۵ اینچی 1080p، ادعای خود را ثابت کرد

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته خبر نمایشگر ۵ اینچی با وضوح فوق‌العاده بالای 1080p ال‌‌جی را منتشر کردیم. این کمپانی کره‌ای چند روز پیش، نمایشگر شگفت‌انگیر ۵ اینچی خود را در معرض دید عموم قرار داد و باعث تعجب همگان شد. نمایشگری با کیفیت فوق‌العاده بالا و با تراکم ۴۴۰ پیکسل بر اینچ که دلربایی می‌کرد.
تبلیغات

LG در میان انبوهی از صفحه نمایش‌های بزرگ خود که در هفته نمایشگرها، در معرض نمایش گذاشت (مثل TV OLED ۵۵ اینچی زیبایش) یک نمونه اولیه کوچک ولی زیبا را نیز قرار داده بود: یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح 1920*1080 پیکسل. این صفحه با تراکم 440 پیکسل بر اینچی با تمام نمایشگرهای رده گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، فاصله زیادی دارد.

متاسفانه این صفحه نمایش فقط یک نمونه اولیه است (حداقل فعلا این گونه است). در واقع آن چه به نمایش گذاشته شده بود یک نمایشگر خیره‌کننده معلق در یک شیشه بود که ویدئوهای از پیش ضبط شده‌ای را پشت سر هم پخش می‌کرد. این نمایشگر علاوه بر تراکم پیکسل بالا، دارای فناوری AH-IPS برای زاویه دید گسترده نیز می‌باشد، هر چند که به خاطر نوع قرارگیری نمایشگر، دیدن این ویژگی در عمل آسان نبود.

LG اولین بار این صفحه نمایش را هفته گذشته معرفی کرد، اما دیدن آن از نزدیک لطف دیگری دارد. تجربه تلفن هوشمند با صفحه نمایش 1080p بدون شک لذت‌بخش خواهد بود. البته هنوز صفحه نمایش ۵ اینچی برای تلفن هوشمند را بزرگ می‌دانیم، با این حال نمی‌توان انکار کرد که این صفحه نمایش همه را مبهوت می‌کند. ما مشتاقانه منتظر روزی هستیم که این نمایشگر را روی گوشی های بازار ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات