آلکاتل گوشی هوشمند GO PLAY و ساعت هوشمند GO WATCH را معرفی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵، آلکاتل نیز از نسل جدید محصولات خود رونمایی کرد. این کمپانی در ایفا ۲۰۱۵ خانواده‌ی جدیدی از محصولات خود را با عنوان GO رونمایی کرد که شامل یک ساعت هوشمند با نام GO WATCH و یک گوشی هوشمند با عنوان GO PLAY است.
تبلیغات

آلکاتل در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ نسل جدیدی از محصولات خود را تحت نام GO معرفی کرد. این خانواده‌ی جدید در حال حاضر شامل یک گوشی هوشمند و یک ساعت هوشمند است. محصولات خانواده‌ی GO بیشتر برای افرادی تولید شده جنب و جوش بالایی داشته و گجت‌هایشان بیشتر در معرض خطر آسیب‌های مختلف قرار دارند. برای مثال گوشی هوشمند GO PLAY را می‌توان زیر آب نیز مورد استفاده قرار داد، چراکه این گوشی هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک بهره می‌برد. همچنین می‌توان این گوشی هوشمند را از ارتفاع ۱.۵ متری به سمت زمین پرتاب کرد که در نتیجه‌ی آن هیچ آسیبی به گوشی نخواهد رسید. گوشی هوشمند GO PLAY  بصورت پیش فرض همراه اپلیکیشن‌هایی نظیر پریسکوپ، زلو و واین عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند تجربیات هیجان انگیر خود را به صورت زنده استریم کنند.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی TFT با رزولوشن 720p، پردازنده ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD و یک گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره برده و سنسور دوربین خودگرفت (سلفی) نیز ۵ مگاپیکسل است. این گوشی ویدیوهای فول اچ‌دی را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می کند. همچنین باید به باتری ۲٫۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز در کنار قابلیت‌های دیگری نظیر رادیو اف ام، زوم یک انگشتی، اپلیکیشن‌های مینی و سایر قابلیت‌های مختص به GO PLAY اشاره کرد.

GOPLAY

آلکاتل در ساعت هوشمند GO WATCH نیز قابلیت‌هایی نظیر ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار بودن را فراموش نکرده است. این ساعت هوشمند با وجود اینکه مبتنی بر اندروید ور نیست، اما با گوشی‌های اندروید و آی او اس به خوبی کار می‌کند. همچون بسیاری از ساعت‌های هوشمند، گو واچ نیز قادر است اعلانیه‌های مربوط به پیام‌ها، تماس‌های دریافتی، ایمیل و وضعیت آب و هوا را بصورت اعلانیه در اختیار کاربر قرار دهد. ظاهر ساعت را می‌توان به همراه بند‌های آن تغییر داد. یکی از قابلیت‌های این ساعت اندازه‌گیری احساست است که با فشار دادن کلید تعبیه شده، این فاکتور از طریق سنسورهای ضربان سنج، ارتفاع سنج و شتاب سنج محاسبه می‌شود.

از جمله‌ی مشخصات فنی گو واچ باید به صفحه‌ی نمایش ۱.۲۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ به شکل دایره، پردازنده‌ی مبتنی بر Cortex-M4 با فرکانس ۱۸۰ مگاهرتز و باتری ۲۲۵ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات