قیمت هواوی G8 در اروپا مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
چند هفته قبل،کمپانی هواوی گوشی جدید خود را از سری G با نام G8 رسما معرفی کرد. امروز مشخص شد که قرار است این گوشی با قیمت ۳۹۹ یورو به صورت آنلاک برای بازار اروپا عرضه شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

احتمال دارد که هواوی فروش جی۸ را از طریق فروشگاه آنلاین خود در اروپا، که به تازگی کار خود را با معرفی Honor 7 آغاز کرده، شروع کند. هنوز مشخص نیست که از چه زمانی مشتریان اروپایی می‌توانند جی۸ را خریداری کنند.

هواوی جی۸ که یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود از صفحه نمایش لمسی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با یک فلش دوگانه در پشت گوشی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، پشتیبانی از شبکه‌های 4G و یک باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت بهره می‌برد.

مدل‌هایی که در حال حاضر برای عرضه در اروپا مشخص شده‌اند دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت (با امکان ارتقا از طریق حافظه خارجی) هستند. جی۸ در سه رنگ نقره‌ای تیره، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین جی۸ از اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری Emotion ۳.۱ پشتیبانی می‌کند.یک اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی تعبیه شده است که از ژست‌هایی چون اسکرول، زوم و... پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که تمام بدنه‌ی جی۸ از فلز ساخته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات