معرفی رسمی Vibe S1 لنوو؛ اولین گوشی با دو دوربین در جلوی دستگاه

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی لنوو قصد دارد با معرفی گوشی‌های جذاب و منحصر به فرد، همچنان خود را به عنوان رقیب جدی در میدان رقابت حفظ کند. امروز این غول چینی از گوشی وایب اس 1 با دو دوربین خودگرفت (سلفی) رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 وایب اس 1 لنوو اولین گوشی است که با دو دوربین در قسمت جلوی دستگاه رونمایی می‌شود و امکان استفاده از افکت های زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی در جلوی خود به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسل مجهز شده است.

vibe h1

سنسور ۸ مگاپیسکل به عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برای ایجاد عمق یا ایجاد تصویر پس‌زمینه و استفاده از افکت‌های مختلف روی آن کاربرد دارد. همچنین می‌توانید به گونه‌ای تصویر سلفی خود را با عکس پس‌زمینه مطابقت دهید که واقعی به نظر برسد و به همه بگویید من و برج ایفل، همین الان یهویی!

گوشی وایب اس 1 لنوو مشخصات فنی جذابی دارد و به یک نمایشگر ۵ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل BSI، سیستم‌عامل اندروید ۵ آب نبات چوبی و شبکه‌ی نسل چهارم اینترنت همراه مجهز شده و ضخامت این گوشی ۱۳۲ گرمی تنها ۷.۸ میلی‌متر است.

VibeS1 BackgroundSwap1

قرار است این گوشی با قیمت ۲۹۹ دلار در بازارهای مختلف عرضه شود؛ ولی خبری از فروش آن در بازار آمریکای شمالی یا خود آمریکا نیست. به نظر شما لنوو می‌تواند با عرضه‌ی گوشی‌های منحصر به فرد، سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات