پوستر اختصاصی سونی هر سه مدل اکسپریا زد 5 را تایید می‌کند

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که تا ساعاتی دیگر کنفرانس رسمی سونی در جریان رویداد ایفا 2015 برلین آغاز می‌شود، پوستر اختصاصی سونی برای یکی از فروشگاه‌ها وجود هر سه مدل اکسپریا زد ۵ را تایید می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 چندی پیش بود که سونی از دو پرچمدار خود به نام اکسپریا زد ۴ برای بازار ژاپن و نسخه‌ی مشابه برای بازارهای جهانی به نام اکسپریا زد ۳ پلاس رونمایی کرد. با اینکه برخی از کاربران کمی نسبت به این دو گوشی نا امید شده بودند، ولی مدیر منطقه‌ای سونی در خاورمیانه در مصاحبه با زومیت اعلام کرد اکسپریا زد ۳ پلاس در واقع یک بروزرسانی بوده و باید منتظر اکسپریا زد ۵ باشیم.

poster

شایعات و اخباری وجود دارد که سونی امشب از سه مدل گوشی از خانواده زد ۵ به نام‌های اکسپریا زد ۵ کامپکت، اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ پرمیوم رونمایی می‌کند. تصویر پوستری که به همین منظور طراحی شده هر سه مدل اکسپریا زد ۵ را تایید می‌کند.

گفته می‌شود اکسپریا زد ۵ پرمیوم سونی به یک نمایشگر با رزولوشن 4K مجهز شده؛ در حالی که اکسپریا زد ۵ دارای نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی است و اکسپریا زد ۵ کامپکت از یک نمایشگر ۴.۶ اینچی اچ‌دی بهره می‌برد. تا امروز وجود هر سه گوشی از خانواده‌ی اکسپریا زد ۵ تایید نشده بود که با توجه به پوستر نصب شده در یکی از فروشگاه‌های مربوط به اپراتورهای ژاپنی امکان معرفی هر سه مدل تایید می‌شود. به هر حال تا حدود دو ساعت دیگر تمام جزئیات روشن خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود پرچمداران جدید سونی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، رم ۳ گیگابایتی (۴ گیگابایت در مدل پرایم)، سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی IMX230 سونی با فوکوس خودکار ۰.۱ ثانیه و گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شوند.

تا ساعاتی دیگر می‌توانید با پوشش زنده‌ و لحظه‌ای زومیت از مراسم معرفی اکسپریا زد ۵ سونی با ما همراه شوید.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات