تصاویر جدیدی از اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 پریمیوم فاش شد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سونی امشب مراسم معرفی محصولات خود را در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ برگزار خواهد کرد. پیش از آغار رسمی این مراسم تصاویر واضحی از سه گوشی هوشمندی که به احتمال زیاد شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود، منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده طی چند هفته‌ی اخیر، سونی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ گوشی هوشمند اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم یا پرایم را معرفی خواهد کرد. مشخصات فنی مشترک این سه گوشی هوشمند شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰، سنسور پشتی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین خودگرفت (سلفی) با سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید هر سه گوشی هوشمند در حاشیه نوشته‌ای را با عنوان اکسپریا دارند. همچنین باید به بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت روی کلید پاور نیز اشاره کرد که در هر سه نسخه بنابر ویژگی‌های گوشی به نوع متفاوتی پیاده شده است. همچنین باید به جابجایی کلید‌های تغییر حجم صدا اشاره کرد که به ناحیه‌ی پایین‌تری منتقل شده‌اند و از این‌رو تشخیص اکسپریا زد ۵ از سایر محصولات سری اکسپریا راحت‌تر است.

در صورتی که اکسپریا زد ۵ پریمیوم به همراه صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 4K روانه‌ی بازار شود، در این صورت باید شاهد تراکم پیکسلی ۸۰۰ppi این گوشی هوشمند باشیم.

Sony Xperia Z5 Xperia Z5 Compact and Xperia Z5 Premium all leak.jpg 2
Sony Xperia Z5 Xperia Z5 Compact and Xperia Z5 Premium all leak.jpg 3
Sony Xperia Z5 Xperia Z5 Compact and Xperia Z5 Premium all leak.jpg 4
Sony Xperia Z5 Xperia Z5 Compact and Xperia Z5 Premium all leak.jpg 5

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات