تصاویر واضحی از Mate S هواوی یک روز پیش از معرفی رسمی آن فاش شد

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر به خاطر داشته باشید گوشی هوشمند Mate 7 یکی از بهترین فبلت‌های بازار در سال ۲۰۱۴ بود که طی رویداد IFA 2014‌ معرفی شد. امسال هم قرار است نسل بعدی این گوشی هوشمند در نمایشگاه IFA 2015  معرفی شود که البته نام آن Mate S‌ خواهد بود. حالا یک روز مانده به معرفی رسمی این گوشی هوشمند تصاویر واضحی از آن منتشر شده که طراحی و شکل ظاهری آن را بخوبی نشان می‌دهند.
تبلیغات

امسال هواوی محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت تا اینجا  پرچمدار خود P8، آنر ۷ بعنوان یک گوشی هوشمند بالارده، تبلت مدیا پد M2، گوشی هوشمند آنر 7i مجهز به دوربین چرخان و برخی دیگر از محصولات را روانه بازار کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت چینی هنوز هم محصولاتی را برای عرضه به بازار در سال ۲۰۱۵ دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به میت اس اشاره کرد.

Huawei Mate S leak 4

تصاویر جدیدی از میت اس فاش شده که دید خوبی به ما از طراحی و شکل ظاهری این گوشی هوشمند می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید هنوز هم حاشیه‌های سیاه رنگ در اطراف نمایشگر وجود دارد که نشان می دهد باز هم با یک گوشی بدون حاشیه کامل روبرو نیستیم.

Huawei Mate S leak 1

لوگوی هواوی در قسمت زیر نمایشگر قرار داده شده و خبری از دکمه‌های خازنی و فیزیکی در پایین نمایشگر نیست. میت اس از فلز ساخته شده و مجهز به سنسور اثر انگشت هم هست که این سنسور مثل نسل قبلی در پشت گوشی تعبیه شده است.

Huawei Mate S leak 2

طبق گزارش‌ها میت اس هواوی به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن 1080p که از فناوری مشابه فورس تاچ هم پشتیبانی می‌کند، مجهز است. پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای کرین ۹۳۵ با ۳ گیگابایت رم LPDD4، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی از دیگر مشخصات فنی این فبلت هستند. شیشه 2.5D‌ نیز برای نمایشگر میت اس در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات