جی 4 پرو ال‌جی با صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD و دوربین دوگانه پاییز امسال معرفی می‌شود

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بهار امسال رئیس بخش ارتباطات موبایل ال‌جی خبر از معرفی گوشی فوق عالی را توسط این شرکت داد و از آن به عنوان پرچمدار ال‌جی در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی نام برد. حالا پس از ماه‌ها شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند ساخت ال‌جی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد ال‌جی قصد معرفی فبلتی در نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری دارد. این فبلت که به احتمال زیاد جی ۴ پرو نام خواهد داشت، بنابر گفته‌ی منابع کره‌ای از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار خواهد بود. به تازگی نیز مدیر ال‌جی خبر از معرفی گوشی پرچمدار جدید در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی را داده است.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار برخی مشخصات فنی این گوشی فاش شده‌اند که از آن جمله می‌توان به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی از نوع IPS و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد.

اما ویژگی اصلی این فبلت که ال‌جی بوسیله‌ی آن قصد جدا کردن خود ار رقبایی مانند سامسونگ و گلکسی نوت ۵ را دارد، استفاده از دوربین دوگانه در آن خواهد بود. همچنین منابع کره‌ای احتمال استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در این فبلت را بسیار کم می‌دانند که در آن صورت شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ خواهیم بود. باید امیدوار بود که این گوشی مشکل داغ شدن جی فلکس ۲ ال‌جی، که از همان تراشه استفاده کرده است را نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند با رقیب هم وطن خود در زمینه‌ی فبلت‌ها رقابت کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات