تصویر فاش شده از پنل جلوی نکسوس 2015 ال‌جی وجود اسپیکرهای دوگانه را تایید می‌کند (بروزرسانی: تاریخ احتمالی معرفی)

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به طور قطع همه‌ی علاقه‌مندان اندروید خام از معرفی دو گوشی نکسوس توسط گوگل اطلاع دارند. در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر منتسب به نکسوس هواوی بودیم و پس از انتشار رندرهای نکسوس ۲۰۱۵ ال‌جی حالا شاهد فاش شدن عکس‌هایی از پنل جلوی این گوشی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل امسال قصد معرفی دو گوشی نکسوس را دارد و به نظر می‌رسد این دو گوشی ساخت شرکت‌های هواوی و ال‌جی خواهند بود. تصاویری که به تازگی در توییتر منتشر شده‌اند، بنابر ادعای فرد منتشر کننده متعلق به یکی از دو نکسوس آینده هستند. فاش کننده‌ی نام آشنا با نام کاربری onleaks نیز با تایید تصاویر فاش شده بیان کرد که این پنل مربوط به گوشی نکسوس ۲۰۱۵ ال‌جی است.

بنابر شایعات گذشته، نکسوس ۲۰۱۵ ال‌جی مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080P و یا QHD خواهد شد. از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد. همچنین همان طور که از پنل گوشی نیز مشخص است نکسوس ال‌جی دارای اسپیکرهای دو گانه در قسمت جلو خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی دارای فریم تمام فلزی بوده و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک مات باشد.

آن طور که از شواهد پیدا است نکسوس‌های آینده در کنفرانس اختصاصی گوگل که به احتمال زیاد در مهر یا آبان ماه امسال خواهد بود، به همراه اندروید ۶ به طور رسمی معرفی خواهند شد.

بروزرسانی:

بنابر شایعات جدید منتشر شده در کشور کره جنوبی به نظر می‌رسد گوگل نکسوس ال‌جی را در تاریخ ۷ مهر ماه معرفی خواهد کرد که این تاریخ کمی زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات