تصاویر رسانه‌ای اکسپریا زد 5 سونی فاش شدند

جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته سونی اعلام کرد که در نمایشگاه IFA و در روز ۱۱ شهریور ماه گوشی هوشمندی با دوربین بهتر معرفی خواهد کرد. در حالی که انتظار می‌رود حداقل یک گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار جدید و با نام اکسپریا زد ۵ معرفی شود، عکس‌های فاش شده‌ی جدید، این گوشی را قبل از معرفی به تصویر می‌کشند.
تبلیغات

انتظار می‌رود سونی در روز ۱۱ شهریور ماه هم‌زمان با کنفرانس رسمی در ایفا ۲۰۱۵ گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی کند. با این که شایعات جدید خبر از معرفی اکسپریا زد ۵ پریمیوم در کنار گوشی‌های دیگر می دهند، امامی‌توان از معرفی اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت تا حدود زیادی اطمینان داشت.

عکس‌های رسانه‌ای جدید منتشر شده نیز بنابر ادعای منبع فاش کننده، اکسپریا زد ۵ را قبل از معرفی رسمی به تصویر می‌کشند. این تصاویر بر روی یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط سونی موبایل قرار گرفته و سپس به سرعت پاک شده‌اند.

تصاویر رسانه‌ای اکسپریا زد ۵ خبر از حسگری ۲۳ مگاپیکسلی برای اکسپریا زد ۵ می‌دهند که به احتمال قوی از سیستم فوکوس سریع و خودکار هیبریدی استفاده شده در اکسپریا ام ۵، بهره خواهد برد. تنها قسمت پشت و لبه‌های اکسپریا زد ۵ در تصاویر دیده می‌شوند اما انتظار می‌رود پنل جلوی گوشی تفاوت زیادی نسبت به اکسپریا زد ۳+ نداشته باشد.

مانند زد ۳+، زد ۵ نیز مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی خواهد شد اما در حال حاضر از رزولوشن مورد استفاده در پرچمدار جدید سونی اطلاعی در دست نیست. همچنین این گوشی نیز مانند نسل قبلی خود مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که سونی در روز ۱۱ شهریور ماه چه گوشی‌های جدیدی را برای علاقه‌مندان خود معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد طراحی پرچمدار جدید سونی چیست؟

Alleged Sony Xperia Z5 press photos 004
Alleged Sony Xperia Z5 press photos 006
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات