آیا طراحی آیفون 6c اپل مشابه آیفون 5c خواهد بود؟

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که تا چند روز دیگر به طور قطعی آیفون‌های جدید اپل معرفی خواهند شد، همچنان رونمایی از آیفون 6 سی در کنار آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما فارغ از زمان معرفی آیفون ۴ اینچی اپل، این سوال ذهن کاربران را مشغول کرده که آیا طراحی آیفون 6 سی مشابه آیفون 5 سی خواهد بود؟ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 همانطور که می‌دانید آیفون 5 سی اپل از یک طراحی پلاستیکی بهره می‌برد که خیلی از آن استقبال نشد و بعید به نظر می‌رسید با این وجود یک بار دیگر کوپرتینونشین‌ها از این طراحی در آیفون 6 سی بهره ببرند. اما امروز خبرهای جدید منتشر شده که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

به گفته‌ی یکی از منابع داخلی کمپان فاکسکان به عنوان تولیدکننده اصلی گوشی‌های آیفون، قرار است یک بار دیگر آیفون 6 سی از همان طراحی آیفون 5 سی استفاده کند. در واقع این فرد اعلام کرده است که طراحی بدنه‌ی آیفون 5 سی، دقیقا همان چیزی است که در آیفون 6 سی مشاهده خواهیم کرد.

همین ادعا موضوع 4 اینچی بودن آیفون 6c را تایید می‌کند که فرقی با آیفون 5c ندارد. اگر این شایعات صحت داشته باشد، مشخص نیست آیا دقیقا آیفون 6 سی با همان رنگ‌بندی آیفون 5 سی ارائه خواهد شد یا خیر.

سال گذشته اپل از دو گوشی آیفون 6 با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آیفون 6 پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی رونمایی کرد و امسال قرار است نسل جدید این دو گوشی به نام آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را در کنار آیفون 6 سی ۴ اینچی معرفی کند. اما تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌ها باید در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) باید هر خبری را در حد شایعه و گمانه‌زنی بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات