تصویر قاب‌های اکسپریا زد 5، معرفی این گوشی در ایفا 2015 را نوید می‌دهد

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
فیس‌بوک سونی در گرجستان تصاویری از قاب منتسب به اکسپریا زد ۵ را منتشر کرده که احتمال معرفی این گوشی در جریان در ایفا ۲۰۱۵ را تقویت می‌کند.
تبلیغات

پس از آنکه تاریخ برگزاری مراسم سونی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ مشخص شد، گمانه‌ها در خصوص احتمال معرفی اکسپریا زد ۵ قوت گرفت، حال آنکه نمی‌توان به قطع در مورد معرفی این گوشی سونی اظهار نظر کرد؛ اما انتشار تصاویری که نمایانگر قاب‌های رنگی منتسب به اکسپریا زد ۵ است، احتمال معرفی نسل جدید پرچمدار ژاپنی‌ها را در برلین بیش از پیش قوت می‌بخشد. این تصاویر توسط حساب کاربری فیس‌بوک سونی گرجستان فاش شده است.

با نگاهی به این تصاویر می‌توان استنباط کرد که سونی همچنان الگوی طراحی خود را در سری زد حفظ کرده و به نظر می‌رسد شاهد گوشی‌هوشمندی با زبان طراحی امنی‌بالانس خواهیم بود.

براساس اطلاعات منتشر شده در قالب پست فیس‌بوک توسط سونی گرجستان، ژاپنی‌ها در ایفا ۲۰۱۵ سه گوشی هوشمند زد ۵ با رزولوشن 1080p، زد ۵ کامپکت با صفحه‌ی نمایش ۴.۶ اینچی و رزولوشن 720p و زد ۵ پرایم را با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن 2160p معرفی خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سنسور مورد استفاده در هر سه نسخه یکسان خواهد بود.

دوربین هر سه نسخه از گوشی‌های هوشمند سونی شامل یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 خواهد بود. ضمنا سرعت فوکوس خودکار در این دوربین ۰.۱ ثانیه است. این سنسور که از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند، IMX230 ساخت سونی است.

باید برای اطمینان از صحت تمام موارد مطرح شده به انتظار مراسم سونی در تاریخ ۲ سپتامبر یا ۱۱ شهریور ماه بنشینیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات