اچ تی سی یو 11 پلاس و یو 11 لایف در ویدیویی رؤیت شدند

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوی جدیدی از دو گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس و یو ۱۱ لایف منتشر شده است که جزئیات بیشتری درباره این دو دستگاه فاش می‌کند.
تبلیغات

به‌ دنبال انتشار شایعات مختلف از گوشی معرفی‌نشده‌ی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس و انتشار چندین تصویر غیر رسمی، حال ویدیوی جدیدی منتشر شده است که در آن، این گوشی توسط فردی بررسی می‌شود و ویژگی‌های مختلف اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد. 

گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ ظاهرا از نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. گوشی جدید اچ‌تی‌سی حاشیه‌ی بسیار اندکی در اطراف نمایشگر دارد؛ اما حاشیه‌ی آن به‌اندازه‌ی گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی اس ۸، ال‌جی وی ۳۰ و حتی اپل آیفون ۱۰ باریک نیست. تمامی سه گوشی یادشده، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی زیادی دارند.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس در قسمت پشتی خود دارای یک حسگر اثر انگشت است که در بالای آن، دوربین اصلی دستگاه دیده می‌شود. قسمت پشتی این گوشی، ظاهری شفاف دارد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

یو ۱۱ پلاس همچون گوشی قبلی خود (اچ‌تی‌سی یو ۱۱) از ویژگی Edge Sense نیز بهره می‌برد و بنابراین دارندگانش می‌توانند برای دادن دستورهای مختلف به گوشی، کناره‌های آن را با دست فشار دهند. ویدیوی جدید نشان می‌دهد که اچ‌تی‌سی این قابلیت را در گوشی یو ۱۱ پلاس بهبود داده و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری به آن اضافه کرده است.

ویدیوی یادشده در کنار بررسی اولیه‌ی گوشی رده‌بالای یو ۱۱ پلاس، از گوشی میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف نیز رونمایی می‌کند؛ احتمالا در این ویدیو، مدل اندروید وان این گوشی به نمایش گذاشته می‌شود. مدل اندروید وان اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف (طبق گفته‌ها) قرار است از لحاظ نرم‌افزاری، روان‌تر از مدلی باشد که در ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات، اچ‌تی‌سی روز دوم نوامبر ۲۰۱۷ (۱۱ آبان ۱۳۹۶) از یو ۱۱ پلاس و یو ۱۱ لایف رونمایی می‌کند. ویدیوی فاش‌شده‌ی مربوط به این دو گوشی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات