تصاویر رندر شده از لومیا 950 و لومیا 950XL فاش شد

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
مدت‌ها است که تصاویر و شایعات در خصوص پرچمداران جدید مایکروسافت که سیتی‌من و تاک‌من نام گرفته‌اند، منتشر می‌شود. حال فاش کننده‌ی شناخته شده‌ی EVLeaks@ تصاویر رندر شده‌ی این دو گوشی که با نام لومیا 950 و 950XL روانه‌ی بازار خواهند شد را منتشر کرده است.
تبلیغات

فاش کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ تصاویر رندر شده از منتسب به دو گوشی هوشمند پرچمدار سیتی‌من و تاک‌من مایکروسافت را فاش کرده است. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL روانه‌ی بازار شوند. براساس شنیده‌ها این دو گوشی به صفحه‌ی نمایش ۵.۷ و ۵.۲ اینچی مجهز شده‌اند.

Lumia950XL Int1

پیش از آنکه EVLeaks@ تصاویر رندر شده‌ی با کیفیت متعلق به این دو گوشی هوشمند را منتشر کند، تصاویری از سیتی‌من یا همان گوشی هوشمند آبی رنگ که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، منتشر شده بود. گوشی هوشمند سیتی‌من قرار است با نام لومیا 950XL روانه‌ی بازار شود. تصویر پایین نیز که نشان‌دهنده‌ی تاک‌من با رنگ مشکی است، با عنوان لومیا 950 روانه‌ی بازار خواهد شد.

Lumia950XL Int2

با وجود تفاوت در اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش، هر دو گوشی هوشمند از رزولوشن QHD بهره خواهند برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView و دوربین خودگرفت (سلفی) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل در کنار پورت USB نوع C در این گوشی اشاره کرد. براساس اطلاعات پیشین منتشر شده در مورد این دو گوشی هوشمند، لومیا 950XL که گوشی هوشمند با صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی خواهد بود، از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد، در حالی که نمونه‌ی کوچک‌تر از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ و باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. ضمنا باتری هر دو نسخه قابل تعویض خواهد بود.

Lumia950XL Int3

هر دو گوشی هوشمند از وجود سنسور مادون قرمز شناسایی عنبیه برخوردار خواهند بود. لومیا 950XL بصورت استاندارد از قابلیت شارژ بی‌سیم Qi بهره خواهد برد، در حالی که این قابلیت در لومیا 950 از طریق یک کاور که یک گزینه‌ی اختیاری برای خرید است، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بی‌شک یکی از جذاب‌ترین قابلیت این دو گوشیه هوشمند وجود ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات