لنوو با معرفی نسخه‌ی بین المللی ZUK Z1 طیف محصولات جهانی خود را تکمیل کرد

یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی نسخه‌ی مخصوص چین گوشی هوشمند زوک زد ۱ (ZUK Z1)، دیروز لنوو نسخه‌‌ی بین المللی این گوشی هوشمند را با برخورداری از سیستم عامل سایانوژن معرفی کرد. این کمپانی چینی با داشتن برند‌های موتو (Moto)، وایب (Vibe) و زوک (ZUK) در پی کسب رتبه‌‌ی بهتری در بازار‌های جهانی است.
تبلیغات

لنوو، ۱۱ آگوست نسخه‌ی مخصوص چین گوشی هوشمند زوک زد ۱ را به همراه رابط کاربری اختصاصی ZUI معرفی کرد. حال پس از گذشت ده روز از زمان معرفی این گوشی هوشمند در چین، لنوو نسخه‌ی بین‌المللی زوک زد ۱ را نیز همراه با رام سایانوژن معرفی کرد.

لنوو با معرفی زوک زد ۱ به عنوان یک گوشی که در بازار‌های بین المللی نیز عرضه خواهد شد، در حال سر و شکل دادن به طیف گوشی‌های هوشمند خود در بازار بین‌المللی است. این کمپانی در حال حاضر از برند‌هایی نظیر موتورولا و وایب برخوردار است و زوک نیز به عنوان برندی برای پر کردن خلا گوشی‌های هوشمند میان رده وارد بازار خواهد شد. لنوو موتورولا را به عنوان محصولات رده بالا، زوک را به عنوان یک برند میان رده و وایب را به عنوان محصولات پایین رده‌ی خود در بازار جهانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

هرچند زوک در ابتدا به عنوان یک برند محلی روانه‌ی بازار شده بود، اما هم اینک این برند به‌عنوان بخشی از طیف محصولات لنوو در بازار جهانی نیز حضور خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند هنوز از باند‌های مخابراتی آمریکا پشتیبانی نمی‌کند و در حال حاضر آسیا و اروپا به عنوان بازار‌های بین‌المللی برای این محصول تعیین شده‌اند؛ اما در آینده‌ی نزدیک با پشتیبانی از باند‌های مخابراتی آمریکا، زوک وارد بازار آمریکا نیز خواهد شد. لنوو زمانی بزرگ‌ترین صادر کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار چین بود، اما هم‌اکنون این کمپانی رتبه‌ی سوم را در اختیار دارد.

زوک زد ۱ به عنوان یک گوشی‌هوشمند میان رده برچسب قیمت ۲۸۰ دلاری را روی خود می‌بیند. این گوشی‌هوشمند از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از نسخه‌ی C پورت USB نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات