گوگل در اندروید 6 باگ رادیو موبایل را برطرف می‌کند

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اندروید مانند سایر سیستم‌های عامل باگ‌های خاص خود را دارد و بدون ایراد نیست. یکی از این موارد باگی است که با استفاده از رایدیوی موبایل توسط اپلیکیشن‌های مختلف بوجود می‌آید و باعث خالی شدن سریع باتری می‌شود. به نظر می‌رسد گوگل با عرضه‌ی اندروید ۶ این ایراد را برطرف خواهد کرد.
تبلیغات

اگر شما نیز از کاربران اندروید آبنبات چوبی باشید احتمال دارد با باگی مواجه شده باشید که باتری گوشی شمار را به سرعت خالی می‌کند. این مشکل برای برخی کاربران بوجود آمده و برای برخی دیگر شدت بیشتری نیز دارد. هر چه که باشد کاربران انتظار رفع این مشکل را دارند تا مصرف باتری گوشی آن‌ها به حالت عادی بازگردد.

خبر خوب برای کاربران این است که گوگل مشکل ذکر شده را در اندروید ۶ مارشمالو برطرف خواهد کرد. این مشکل با قرار گرفتن رادیو موبایل در حالت فعال بوجود آمده و باتری را به سرعت خالی می‌کند. اما مشکل دیگر اینجا است که بسیاری حتی منشا خالی شدن سریع باتری گوشی خود را نمی‌شناسند. به علاوه هر اپلیکیشنی که از رایدیوی موبایل بهره ببرد می‌تواند باعث ایجاد این باگ شود که تنوع این اپلیکیشن‌ها خود بر سختی حل مشکل می‌افزاید.

انتظار می‌رود گوگل در اندروید ۶ این مشکل را برطرف کند اما رفع مشکل به همراه عرضه‌ی اندروید ۶ به معنای این است که در آینده‌ی نزدیک شاهد رفع آن نخواهیم بود و باید منتظر معرفی رسمی اندروید جدید بمانیم. همچنین مشخص نیست که پس از معرفی چه مدت زمان لازم است تا سایر شرکت‌ها عرضه‌ی بروزرسانی اندروید ۶ را آغاز کنند.

آیا شما نیز این مشکل را تجربه کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات