کنفرانس ایسوس در نمایشگاه IFA برلین، ۱۱ شهریور ماه برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه IFA 2015 در برلین نمانده است و تولیدکنندگان بزرگ لوازم الکترونیکی در حال اعلام زمان کنفرانس‌های خود هستند تا علاقه‌مندان و خبرنگاران را از آن‌ها مطلع سازند. امروز نیز نوبت ایسوس بود تا با اعلام ۱۱ شهریور به عنوان تاریخ کنفرانس خود خبر از معرفی محصولات جدید بدهد.
تبلیغات

کمتر از دو هفته‌ی دیگر یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیکی با نام IFA در برلین برپا خواهد شد. به احتمال زیاد شرکت سونی بازیگر اصلی این نمایشگاه خواهد بود؛ اما می‌توان یقین داشت که دیگر بزرگان عرصه‌ی فناوری نیز در دو هفته‌ی آینده حضور خود را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

ایسوس جدیدترین شرکت مشهور سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند است که حضور خود در این نمایشگاه تجاری را اعلام کرده است. این شرکت زمان کنفرانس رسمی خود را ۱۱ شهریور اعلام کرده و با نمایش تصاویری مربوط به یک ساعت هوشمند و دکمه‌ی تنظیم حجم صدا، به ترتیب معرفی یک ساعت هوشمند و یک گوشی هوشمند جدید را نوید داده است.

image thumb2 1600x1200

از گوشه و کنار شایعاتی مربوط به گوشی جدیدی از ایسوس که در چین گواهی‌های استاندارد را نیز دریافت کرده است، به گوشی می‌رسند. بنا بر این شایعات گوشی جدید ایسوس یک گوشی میان‌رده خواهد بود. به علاوه این شرکت ساعت هوشمند زن واچ را سال گذشته معرفی کرده است و می‌توان انتظار داشت که شاهد معرفی نسل جدیدی از این ساعت در نمایش IFA باشیم.

1987227
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات