ثبت بیش از ۱.۵ میلیون پیش‌سفارش گوشی ZUK Z1 در چین

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ZUK شرکتی نوپا است که مالکیت آن را لنوو در اختیار دارد. این شرکت با معرفی ZUK Z1 با مشخصاتی چشم‌گیر و قیمتی عالی سعی در جلب توجه به سمت خود داشته است و به نظر می‌رسد با دریافت بیش از ۱.۵ میلیون پیش‌سفارش برای گوشی زد ۱ توانسته به هدف خود برسد.
تبلیغات

زوک کمپانی تازه تاسیسی است که توسط لنوو و Qihoo پشتیبانی می‌شود. این شرکت به تازگی گوشی جدید خود با نام زوک زد ۱ را معرفی کرده و این گوشی در حال حاضر با قیمت ۲۸۱ دلار در چین برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان است و به نظر می‌رسد توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران چینی را به سمت خود جلب کند.

زوک تنها پس از گذشت دو روز از شروع رسمی پیش خرید زوک زد ۱ بیش از ۱.۵ میلیون پیش‌سفارش برای گوشی خود دریافت کرده است. این تعداد دستاورد بزرگی برای شرکت نوپای زوک به حساب می‌آید اما نباید فراموش کرد که تمامی این ۱.۵ میلیون نفر در ابتدا موفق به خرید نهایی گوشی نخواهند شد. شرکت‌های چینی با تولید تعداد مشخصی گوشی در طی Flash Sale این تعداد را به فروش می‌رسانند و به طور قطع تولید ۱.۵ میلیون گوشی در عرض چند روز برای شرکتی نوپا غیرممکن است. فروش زوک زد ۱ در تعداد محدود فردا ۲۷مرداد ماه در Jindong Mall، یکی از فروشگاه‌های بزرگ چین آغاز خواهد شد.

زوک زد ۱ دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۱ بهره می‌برد. یکی از نقاط قوت این گوشی استفاده از باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. دوربین اصلی زوک زد ۱ مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است. دوربین خود گرفت (سلفی) این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است. رابط کاربری زوک زد ۱ ZUI نام دارد که مبتنی بر اندروید ۵.۱ است. به علاوه وجود حسگر اثر انگشت و درگاه یو‌اس‌بی نوع سی در کنار قیمت ۲۸۱ دلاری به جذابیت‌های این گوشی اضافه می‌کند.

زوک در نظر دارد تا در روز ۳۰ مرداد ماه طی کنفرانسی نسخه‌ی جهانی زوک زد ۱ را با رابط کاربری سایانوژن معرفی کرده و وارد بازارهای جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات