شیائومی 800 هزار دستگاه از گوشی ردمی نوت 2 را در کمتر از 12 ساعت به فروش رساند

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی که هم‌اکنون در میان پنج تولیدکننده بزرگ دنیا قرار گرفته، به تازگی رکورد جدیدی در فروش گوشی‌ جدیدش به ثبت رسانده است. این شرکت چینی از ردمی نوت ۲ در طول ۱۲ ساعت ۸۰۰ هزار دستگاه به فروش رسانده است.
تبلیغات

 جدیدترین گوشی از خانواده‌ی ردمی با نام ردمی نوت۲ چند روز پیش معرفی شد. این شرکت چینی پس از معرفی ردمی نوت۲ و عرضه‌ی آن به بازار، در طول ۱۲ ساعت ۸۰۰ هزار دستگاه از این گوشی هوشمند را به فروش رساند که این رقم، رکورد خوبی برای شرکت چینی مذکور به شمار می‌آید. 

گوشی هوشمند ردمی نوت۲ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. نسخه‌ی ۱۶ گیگا بایتی آن دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هلیو X10 مدیاتک با فرکانس ۲ گیگا هرتز و نسخه‌ی ۳۲ گیگا بایتی آن دارای پردازنده‌ای مشابه اما با فرکانس ۲.۲ گیگا هرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی هر دو مدل PowerVR G6200 بوده و علاوه بر این رم ۲ گیگا بایتی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی برای این گوشی فراهم شده است. از دیگر مشخصات پرچمدار شیائومی می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. ردمی نوت ۲ همچنین به باتری با ظرفیت ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعت و اندروید آبنبات چوبی با رابط کاربری MIUI 7 شیائومی مجهز شده است.

 البته نسخه‌ی دیگری از این گوشی با پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۶۱۵ و با رابط کاربری MIUI 7 در ۱۹ آگوست معرفی می‌شود. همان طوری که قبلا نیز اطلاع داده شده بود، ردمی‌ نوت ۲ در هند به فروش نخواهد رسید؛ احتمالا دلیل این امر فروش بیشتر گوشی‌های دارای پردازنده‌ی اسنپ دراگون در هند است که البته قانونی نیز برای این دسته از گوشی‌ها وضع شده است. سال گذشته پس از آن که شرکت اریکسون از شیائومی شکایت کرد، دادگاه هند محدودیت پردازنده را برای شرکت شیائومی قرار داد. 

از آنجایی که شیائومی در فروش ردمی نوت ۲ در هند موفق نبوده (به دلیل پردازنده‌ی مدیاتک)، به همین دلیل عرضه‌ی نسخه دیگری از این گوشی با پردازنده‌ی اسنپ دراگون چندان دور از انتظار نیست. 

135207dd17k7ef2avw3kv2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات