جعبه‌ گشایی OnePlus 2 و حس و حال کار با یک گوشی فوق العاده

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
گوشی OnePlus 2 دومین محصولی است که استارت‌آپ چینی OnePlus عرضه کرده است. نخستین محصول آنها یک پرچمدار تمام و عیار با قیمتی بسیار فوق‌العاده بود و توانست کاربران خوش‌اقبالی که فرصت تهیه آن را یافتند را به خوبی راضی کند. در ادامه با جعبه‌گشایی این محصول جذاب همراه زومیت باشید.
تبلیغات

علی رغم تمامی مزیت های این گوشی، توزیع «دعوتنامه ای» آن و عدم ارائه‌ی گسترده در بازار، موجب شد تا بسیاری نتوانند تجربه‌ی کار با آن را از نزدیک لمس کنند. حالا دومین گوشی این شرکت از راه رسیده و می خواهیم با شما آن را جعبه‌گشایی کنیم.

مهندسان شرکت OnePlus در تازه‌ترین گوشی هوشمند خود، قابلیت‌های بیشتری از یک گوشی پرچمدار را لحاظ کرده‌اند به طوری که می توان OnePlus 2 را یک «پرچمدار کٌش» درست و حسابی نامید. این گوشی که برچسب قیمت کمتر از 400 دلار خورده از خصوصیات فنی زیر برخوردار است: پرازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 810، چهار گیگا‌بایت حافظه‌ی موقت از نوع LPDDR4 و صفحه‌نمایش Full HD با وضوح 1080p از نوع LTPS LCD که دارای لایه‌ی محافظ Gorilla Glass 4 است.

OnePlus 2 - hero

در خارج از جعبه‌ی این گوشی چیزی که خیلی به چشم می آید، شارژر USB C با آن رنگ قرمز و سفید و کابل دیتایش است. وجود این شارژر بدین معنی است که می‌توانید فارغ از جهت درست اتصال کابل، آن را به پایین گوشی متصل نمایید. صفحه‌نمایش این گوشی با تراکم 401 پیکسل بر اینچ، به خوبی روشن است و تصاویر را به وضوح نمایش می‌دهد. باید کارایی نمایشگر گوشی را در زیر نور مستقیم آفتاب ببینیم و اینکه در این حالت چقدر از باتری مصرف می شود.

OnePlus 2 - removal

احساس کار با OnePlus 2 به خصوص با آن حاشیه‌ی فلزی دور گوشی بسیار فوق‌العاده و دوست‌داشتنی است. نگهداشتن و لمس این گوشی خصوصا با پوشش مات پشتش بسیار جذاب است. پوشش پشتی قابل جداسازی است و در زیر آن شکاف مخصوص دو سیم کارت قابل مشاهده است. خیلی خلاصه این گوشی با قیمت بسیار خوبی که دارد یکی از گزینه‌های قابل احترام این روزها است. به زودی بررسی کامل‌تری از OnePlus 2 را منتشر خواهیم کرد، تا آن روز با زومیت همچنان همراه باشید.

drawer 1024x484

اگر از محصولات OnePlus استفاده کرده اید، از تجربیات ارزنده‌ی خود برای‌مان بنویسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات