اولین تصاویر تبلیغاتی از اکسپریا زد 5 پلاس سونی فاش شد

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تنها کمپانی نیست که در تابستان گوشی جدید خود را روانه‌ی بازار می‌کند، اپل و سونی نیز خود را برای یک رونمایی بزرگ آماده می‌کنند. روز گذشته و پیش از کنفرانس آنپکد ۲۰۱۵، دو تصویر واضح از اکسپریا زد ۵ پلاس سونی فاش شد.
تبلیغات

ظاهرا یک منبع چینی تصاویری از یک گوشی معرفی نشده‌ی سونی را فاش کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به اکسپریا زد ۵ پلاس (Xperia Z5+) باشد. منبع چینی این گوشی را اکسپریا ۷۰ پلاس نامیده است، پیش‌تر نیز شاهد نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند سونی با نام‌ رمز اکسپریا ۶۰ و اکسپریا ۷۰ بوده‌ایم که گفته می‌شود مربوط به اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ خواهند بود.

گفته می‌شود که اکسپریا زد ۵ پلاس در کلاس فبلت‌ها قرار می‌گیرد و صفحه نمایش آن از رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. هنوز سایز مشخصی برای نمایشگر این گوشی اعلام نشده است. از دیگر مشخصات فنی منتسب به فبلت سونی می‌توان به پردازنده‌ی Snapdragon 810 اشاره کرد که احتمالا نسخه‌ی بروز شده‌ی این پردازنده مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا مشکلات شناخته شده‌ی آن، گریبان فبلت جدید سونی را نگیرد.

Sony Xperia Z5

آنچه در تصویر می‌بینیم تفاوت چندانی با اکسپریا زد ۳ پلاس و اکسپریا زد ۴ ندارد و همان الگوی طراحی آمنی بالانس سونی که از زمان اکسپریا زد در گوشی‌های سونی مورد استفاده قرار گرفته در این فبلت نیز بکار گرفته شده است. به این ترتیب می‌توانیم اکسپریا زد ۵ پلاس را جایگزینی برای گوشی اکسپریا زد اولترا بنمایم که با وجود طراحی بسیار خوب، کیفیت ساخت عالی و مشخصات سخت‌افزاری قوی، مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

انتظار داریم سونی در IFA 2015 که سپتامبر(شهریور) در برلین برگزار می‌شود علاوه بر اکسپریا زد ۵ پلاس از گوشی‌های اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ کامپکت نیز رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات