شیائومی ردمی نوت 2 را معرفی کرد؛ مشخصات عالی با قیمتی فوق‌العاده

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که پیش‌بینی می‌شد، شیائومی علاوه بر معرفی رابط کاربری جدید خود گوشی جدیدی از خانواده ردمی نوت را نیز با نام ردمی نوت ۲ معرفی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی داشته باشیم.
تبلیغات

شیائومی امروز گوشی جدید خود با نام ردمی نوت ۲ را معرفی کرد و همان طور که انتظار می‌رفت این گوشی قیمت بسیار کم را با مشخصات بسیار عالی در خود جا داده است. ردمی نوت ۲ مجهز به پردازنده‌ی Helio X10 مدیاتک شده که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی بوده و هر یک از هشت هسته‌‌ی آن با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. به علاوه این پردازنده را دو گیگابایت رم در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی همراهی خواهند کرد.

صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی ردمی نوت ۲، ۱۳ مگاپیکسل بوده و دروبین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است.

وظیفه‌ی تامین انرژی ردمی نوت ۲ را باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که این باتری بزرگ باعث ضخامت ۸.۲۵ میلی‌متری و وزن ۱۶۰ گرمی آن شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI 7 مبتنی بر اندروید ۵.۱ است.

این گوشی دو سیم کارته بوده که هر دو سیم کارت از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G پشتیبانی می‌کنند. به علاوه در قسمت بالای گوشی پورت مادون قرمزی وجود دارد که گوشی شما را به وسیله‌ای برای کنترل از راه دور لوازم خانگی تبدیل می‌کند.

اما نکته‌ی شگفت‌انگیز در مورد این گوشی قیمت آن است. نسخه‌ی جهانی و ۱۶ گیگابایت آن ۱۴۰ دلار و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن ۱۵۵ دلار قیمت دارند که برای مشخصات ذکر شده قیمتی فوق‌العاده است.

نظر شما چیست؟ آیا ردمی نوت ۲ می‌تواند موفقیت نسل گذشته‌ی خود را تکرار کند؟

152517gd2m782vagy0385d
135207dd17k7ef2avw3kv2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات