هواوی گوشی میت 7S را با پشتیبانی از فناوری شبیه به فورس تاچ، معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ۱۱ شهریور ماه و چند روز پیش از آغاز نمایشگاه IFA در برلین از پرچم‌دار جدید خود پرده‌ خواهد برداشت. در حالی که شایعات گذشته در مورد نام و مشخصات آن اطلاعات ضد و نقیضی را مطرح می‌کردند، به نظر می‌رسد اطلاعات ارائه شده توسط یکی از مقامات ارشد هواوی و آژانس استاندارد چین TENAA مشخصات دقیق این گوشی را فاش کرده‌اند.
تبلیغات

در روزهای گذشته شایعات و حتی ویدئوهایی از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند که هر کدام اطلاعات ضد نقیض بسیاری در مورد نام و مشخصات آن فاش کرده بودند. اما اطلاعات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد اطلاعات پرچم‌دار جدید هواوی را به طور کامل فاش کرده‌اند.

ژو پینگ، مدیر بخش کسب و کار مشتریان هواوی در چین، با نوشتن حرف S در تیزر منتشر شده توسط او، به نظر می‌رسد نام Mate 7S را برای پرچم‌دار جدید هواوی تایید می‌کند.

Huawei Mate 7S

دلیل دیگری برای رد نام میت ۸ اطلاعات فاش شده توسط آژانس استاندارد رگولاتوری چین، TENAA است. گوشی با نام CRR-UL00 استانداردهای این آژانس را گذرانده و در وبسایت آن ثبت شده است. تشابه بسیار این گوشی با اسند میت ۷ می‌تواند نشان‌گر این باشد که CRR-UL00 همان میت ۷ اس خواهد بود که هواوی قصد معرفی آن به عنوان پرچم‌دار آینده‌ی خود را دارد.

بعید به نظر می‌رسد که میت ۸ ظاهری شبیه به میت ۷ داشته باشد و با توجه به تیزر منتشر شده توسط ژو پینگ می توان نام میت ۷ اس را برای این گوشی تقریبا قطعی دانست.

اما نکته‌ی جالب توجه دیگری نیز در مورد این گوشی وجود دارد. در گذشته شایعاتی مبنی بر بهره‌گیری گوشی آینده هواوی از قابلیت فورس تاچ به گوش می‌رسید. به تازگی مدیر عامل هواوی، ریچارد یو، با انتشار تیزری که در آن بر روی جمله‌ی «قدرت لمس» تاکید شده است به نوعی استفاده از فورس تاچ یا فناوری شبیه به آن را تایید کرده است.

power of touch mate 7s

آن‌ طور که از شواهد پیدا است هواوی اوایل ماه آینده با معرفی میت ۷ اس، قابلیت شبیه به فورس تاچ را وارد گوشی‌های هوشمند خود خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا قابلیت فورس تاچ را  کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات