اولین گوشی هوشمند کمپانی Nextbit ماه سپتامبر عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Nextbit که به عنوان یک توسعه‌دهنده موبایل توسط کارمندان سابق گوگل، اپل، آمازون و اچ‌تی‌سی تشکیل شده قصد دارد اولین گوشی اندرویدی خود را در تاریخ اول سپتامبر (دهم شهریور) سال جاری عرضه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تام موس، مدیر اجرایی این کمپانی در مصاحبه با وب‌سایت CNET اعلام کرده این دستگاه در محدوده‌ی قیمتی 300 تا 400 دلار قرار دارد و از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می‌برد. در واقع وعده‌ی نکست‌‌بیت نشان می‌دهد با یک گوشی خیلی خوب روبرو نیستیم؛ ولی همراه با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و ارائه‌ی سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری به مرور عملکرد آن بهتر خواهد شد.

مایک چان به عنوان مدیر بخش تکنولوژی این شرکت و اولین کسی که همراه با موس به پروژه‌ی اندروید پیوست به CNET گفته است گوشی تولید شده‌ی ما در طول زمان با توجه به بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری عملکرد بهتری خواهد داشت. او همچنین اضافه کرده که ما بر روی دستگاهی متمرکز خواهیم بود که با شما سازگار باشد.

اگرچه معنی دقیق این جمله هنوز برای خریداران شفاف نیست، ولی سی‌نت معتقد است باید منتظر چیزی شبیه سیستم‌عامل Fire OS آمازون مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشیم. در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که دستگاه‌های نکست‌بیت از یک قابلیت نرم‌افزاری جالب بهره می‌برند که وقتی با اپلیکیشنی کار می‌کنید هر زمان می‌توانید کار خود را ذخیره کرده و ادامه کار را از همان نقطه‌ی ذخیره شده روی دستگاه دیگر ادامه دهید.

این کمپانی قصد دارد کاری فراتر از کپی عینی ویژگی‌های موجود را انجام دهد تا بتواند بازار را برای ارائه محصولات خود به چالش بکشد. در حال حاضر سهام اچ‌تی‌سی به شدت افت کرده، سامسونگ به سوددهی مورد نظر خود نرسیده و وان‌پلاس همچنان گوشی‌های رده‌بالای کمی را عرضه می‌کند؛ ولی کمپانی‌های چینی از جمله هوآوی، شیائومی و زدتی‌ای همچنان درآمد قابل توجهی دارند. قطعا نکست‌بیت باید برای اثبات خود کاری متفاوت انجام دهد و به نظر می‌رسد این کمپانی به منحصر به فرد بودن خود اطمینان دارد.

موس به سی‌نت گفته که یکنواختی در صنعت گوشی‌های موبایل یک مشکل جدی است و همین موضوع سبب شده تا ما به دنبال یک کار متفاوت باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات