گلکسی اس 7 در حال تست با اسنپدراگون 820 و اندروید M است

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در شرایطی که طی هفته‌های اخیر شایعات گسترده‌ای در مورد گلکسی نوت ۵ سامسونگ در محافل خبری مطرح بوده و تصاویری از این فبلت هم فاش شده است ولی  به تازگی اخباری در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد کره‌ای‌ها در حال تست این گوشی هوشمند پرچمدار  با اسنپدراگون ۸۲۰ هستند.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تست گلکسی اس ۷ سامسونگ با چیپست جدید کوالکام در کنار نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس مطرح شد. طبق گزارشات جدید، سامسونگ مشغول تست گلکسی اس ۷ با اسنپدراگون ۸۲۰ است.

به نظر می‌رسد فرایند توسعه گلکسی اس ۷ که با نام رمز Jungfrau شناخته می‌شود ۱ الی ۲ ماه زودتر نسبت به گلکسی اس ۶ آغاز شده است که نشانه‌ای از فرایند مدیریت پروژه بهبود یافته‌ای است که سامسونگ از آن با نام Agile‌ یاد می‌کند.

این امر به خوبی در راستای شایعاتی است که اعلام کرده بودند گلکسی اس ۷ در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ آماده خواهد بود. البته با این که سامسونگ فرایند تولید گلکسی اس ۷ را کمی زود آغاز کرده است ولی باز هم انتظار نمی رود که این گوشی همزمان با کریسمس به بازار عرضه شود ولی شاید زودتر از زمان‌های مرسوم در سال ۲۰۱۶ از راه برسد.

Samsung Galaxy S7 Jungfrau Snapdragon 820 version Android M update schedule

به هر حال بهتر است به مدارک فاش شده در مورد گلکسی اس ۷ بپردازیم. این مدارک مربوط به زمان‌بندی بروزرسانی اندروید M است و در یکی از آنها به روشنی کد Jungfrau دیده می‌شود و این در حالی است که در کنار این کد که متعلق به گلکسی اس ۷ است نام پردازنده اسنپدراگون MSM8996 دیده می‌شود که کد مربوط به اسنپدراگون ۸۲۰ است.

Samsung Galaxy S7 Jungfrau Snapdragon 820 version Android M update schedule1

 واضح است که سامسونگ در حال تست گلکسی اس ۷ با پردازنده اکسینوس و البته پردازنه جدید کوالکام است همچنین توسعه اندورید M نیز طبق این اسناد فاش شده در حال انجام است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات