هواوی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۵ بیش از ۲۰ میلیون گوشی از سری Honor فروخته است

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
هواوی سال گذشته گوشی‌های هوشمندی را تحت نام Honor روانه‌ی بازار کرد که هدف از آن عرضه‌ی مستقیم محصولات آنلاک شده‌ی این سری بصورت آنلاین و کاهش هزینه‌های ناشی از زنجیره‌ی عرضه بود. حال هواوی خبر از فروش ۲۰ میلیون دستگاه از این محصولات با درآمدی ۲.۶۳ میلیارد دلاری در نیمه‌ی اول دارد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد استفاده از روش نوین فروش محصولات که کمپانی‌های چینی نظیر شیائومی و هواوی در پیش گرفته‌اند بازده بسیار بالایی دارد؛ چراکه براساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی این کمپانی موفق شده تا در ۶ ماهه‌ی اول ۲۰۱۵ با فروش ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری محصولات Honor درآمدی ۲.۶۳ میلیارد دلاری را به جیب بزند.

برای مثال می‌توان به محصولاتی از قبیل Honor 6 Plus و Hoor 4X اشاره کرد که از جمله‌ی محصولات پر فروش در این سری است. هواوی اعلام کرده که تمرکز خود روی بازار‌های اروپایی را افزایش خواهد داد. انتظار می‌رود محصولاتی نظیر Honor 7 که انتهای ماه گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار شده بتواند موفقیت بزرگی را برای هواوی کسب کند. این کمپانی چینی هدف خود را فروش ۴۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند از سری Honor تا پایان سال جاری میلادی تعیین کرده است.

افزایش فروش گوشی‌های سری Honor تاثیر مستقیمی روی درآمد و گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط هواوی دارد. هواوی موفق شده در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ بیش از ۴۸.۲ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایشی ۶۹ درصدی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات