جو بلفیور یک گوشی ویندوز فونی جدید را در توییتر نشان داد

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
جو بلفیور اخیرا پستی که با تصویر همراه بوده را در توییتر منتشر کرده که یک گوشی را نشان می‌دهد که در حال اجرای ویندوز ۱۰ موبایل است و از قابلیت continuum پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

 جو بلفیور با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده که گوشی هوشمند خود را به نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل بروزرسانی کرده است. در این تصویر گوشی در حال اجرای ویندوز ۱۰ موبایل بوده و از قابلیت continuum پشتیبانی می‌کند.

CLL Q64UMAA1E7v 620x348

با این همه، خود گوشی بیش از امکانات آن قابل توجه است. البته همان طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، بلفیور با دست خود قسمت بالایی گوشی را پوشانده است که بنا به آخرین شایعات منتشر شده در خصوص پرچمداران آتی مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL، نام تجاری مایکروسافت به همراه نام قابلیت Windows Hello در این قسمت قرار می‌گیرد. قاب پیرامون صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه است که این ویژگی بیشتر در گوشی‌های امروزی مشاهده می‌شود. علاوه بر این دکمه جستجو بالاتر از آن قرار دارد که یک دکمه‌ی خازنی باشد و به نظر می‌رسد که دکمه‌های سه گانه در پرچمدار آتی  مایکروسافت به صورت on-screen یا دکمه‌های لمسی مجازی روی نمایشگر هستند. همچنین از آنجایی که صفحه نمایش کاملا سیاه است، احتمال وجود نمایشگر OLED را فراهم می‌کند.

belfiorephone 620x453

جو بلفیور در توییت خود اعلام کرده که این گوشی هوشمند تنها یک گوشی نمونه است که قطعات کافی مورد نیاز در آن برای بررسی قابلیت‌های ویندوز ۱۰ وجود دارد. اما وجود این گوشی هوشمند در چنین بررسی، این شک را به وجود می‌آورد که این گوشی هوشمند همان پرچمدار آتی مایکروسافت است. همچنین جو بلفیور اعلام کرده که قابلیت Continuum به سخت افزار جدید نیاز دارد و این ویژگی به صورت بی‌سیم هم کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات