تیزر سونی برای دوربین گوشی اکسپریای جدید

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
سونی تصویری را در توییترش منتشر کرد که نشان از معرفی یک گوشی هوشمند مجهز به سنسوری با قابلیت ثبت تصاویر سریع و دقیق (Split-Second Photos) دارد.
تبلیغات

با توجه به تصویری که سونی در حساب کاربری توییترش به اشتراک گذاشته می‌توان چنین استنباط کرد که این سنسور قادر است تصاویری را در کسری از ثانیه بگیرد، بطوریکه برای مثال می‌تواند زمان برخورد یک قطره‌ با توده‌ی آب با جزئیات کامل ثبت کند، از این رو سونی این قابلیت را Split Second Photo نام گذاری کرده که می‌توان آن را به معنای ثبت تصاویری در کسری از ثانیه عنوان کرد.

اما این گوشی هوشمند سونی کدام محصول سونی خواهد بود که از چنین قابلیتی برخوردار است؟ گمانه‌ها اکسپریا C5 اولترا را گزینه‌ی مورد نظر سونی برای معرفی در سوم آگوست می‌دانند.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند از تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی که احتمالا متعلق به مدیاتک خواهد بود در کنار صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بسیاری از کارشناسان امیدوارند تا سونی در این محصول از سنسور IMX230 خود استفاده کند که چند روز پیش در محصولات موتورولا از قبیل موتو ایکس استایل قرار گرفته بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات