سونی +Xperia Z5 را اسفند ماه امسال معرفی می‌کند؛ صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD در کنار پردازنده‌ اسنپدراگون 820

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی شایعات زیادی در مورد گوشی‌های جدید سونی شنیده می‌شود که نشان از فعالیت زیاد این شرکت برای بدست آوردن جایگاه خوب گذشته در بازار گوشی‌های هوشمند دارند. به نظر می‌رسد سونی قصد دارد پرچم‌داری انقلابی را در اسفند ماه امسال معرفی کند.
تبلیغات

بعد از فاش شدن عکس مربوط به اکسپریا سی ۵ اولترا و منتشر شدن مشخصات فنی اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت به نظر این بار نوبت به اکسپریا زد ۵+ رسیده است تا شاهد انتشار مشخصات آن باشیم.

فاش کننده‌ی معتبری با نام Leaksfly امروز اطلاعاتی مربوط به گوشی اکسپریا زد ۵+ را فاش کرد. بنا بر گفته‌ی او، این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی خواهد شد که به معنای بهره‌گیری از چگالی پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ است. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی نیز بر عهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود.

از سایر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به چهار گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. به علاوه اکسپریا زد ۵+ صفحه نمایش بدون حاشیه و حسگر اثر انگشت نیز خواهد داشت و انتظار می‌رود طبق روال همیشگی گواهی‌های مربوط به ویژگی ضد غبار و آب بودن را نیز دریافت کند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات فنی ذکر شده می‌توانند انتظارات شما از پرچم‌دار سونی را برآورده کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات