قیمت وان پلاس 2 در بازار‌های مختلف اعلام شد

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
صبح امروز  وان پلاس 2، نسل جدید گوشی هوشمند از کمپانی وان پلاس معرفی شد، حال قیمت این گوشی در بازار‌های مختلف اعلام شده است. همچنین این کمپانی در شهرهای مختلف مراسمی را برای معرفی و نمایش گوشی هوشمندش برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی وان پلاس پس از معرفی نسل جدید پرچمدارش حال قیمت این محصول را نیز اعلام کرد. براساس اطلاعات ارائه شده وان پلاس در ۳۱ آگوست علاوه بر آمریکا در شهرهای مختلفی در هند، تایلند و کشورهای اروپایی اقدام به نمایش وان پلاس ۲ خواهد کرد.

سوال بسیاری از کاربران در مورد قیمت وان پلاس ۲ گران شدن یا ثابت ماندن قیمت این محصول بود. با توجه به اینکه برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل اول پیشرفت کرده پس گران شدن وان پلاس ۲ منطقی به نظر می‌رسد. برای مثال کاربران آمریکایی برای خرید این گوشی هوشمند باید مبلغ ۳۲۹ دلار را برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی پرداخت کنند. اروپایی‌ها به استثنا بریتانیایی‌ها ۳۳۹ یورو پرداخت خواهند کرد و جزیره نشینان نیز باید ۲۳۹ پوند بپردازند. قیمت نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز برای این کاربران به ترتیب ۳۸۹ دلار، ۳۹۹ یورو و ۲۸۹ پوند خواهد بود.

وان پلاس مراسم نمایش و تست وان پلاس ۲ را در شهرهای نیویورک، لندن، سن فرانسیسکو، پاریس، برلین، میلان، دهلی نو، بنگلور و جاکارتا برگزار خواهد کرد. در مراسم برگزاری پنجاه نفر اول حاضر در مراسم هدایایی دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات