اکسپریا زد 5 سونی همزمان با فیلم جدیدجیمز باند به نمایش گذاشته می‌شود

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی در حال حاضر پرچمدار جدید خود را معرفی کرده، اما به نظر می‌رسد تا پایان سال برنامه‌ی جدیدی برای معرفی پرچمدار دیگری دارد؛ این کمپانی قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ همزمان با رونمایی فیلم جدید جیمز باند گوشی اکسپریا زد 5 را معرفی کند.
تبلیغات

شرکت سونی پرچمدار سال 2015 یعنی اکسپریا زد 4 را معرفی کرده اما همانند روال همیشگی خود قصد دارد برای نیمه‌ی دوم سال نیز یک پرچمدار دیگری نیز روانه‌ی بازار کند. این کمپانی در نظر دارد تا همزمان با رونمایی از مجموعه‌ی جدید فیلم جیمز باند، از گوشی پرچمدار خود رونمایی کند؛ در حال حاضر این گوشی بر اساس شایعات اکسپریا زد 5 نام دارد. 

Is the Sony Xperia Z5 made for Bond

تا به حال دو پوستر مختلف برای این پرچمدار با تحت عنوان «ساخته شده برای باند» منتشر شده است. در این پوسترها از گوشی با نام Xperia *5 به همراه نام فیلم یعنی Spectre 007 یاد شده که به نظر می‌رسد در ماه‌های آتی همزمان با اکران این فیلم، از پرچمدار جدید سونی نیز پرده‌برداری شود. فیلم جدید جیمز باند با نام Spectre 007 قسمت بیست و چهارم از سری جیمز باند است که توسط یکی از استدیوهای متعلق به سونی پیکچرز با نام Columbia Pictures در حال ساخت است. 

البته موبایلی که در این پوسترها از آن‌ها یاد شده احتمالا اکسپریا زد 5 نباشد؛ اما از آنجایی که احتمال می‌رود نام پرچمدار بعدی این شرکت اکسپریا زد 5 نام بگیرد، دور از انتظار است که سونی نام دیگری برای محصول تبلیغاتی جیمز باند انتخاب کند. 

بر اساس شایعاتی که از قبل نیز منتشر شده، این گوشی هوشمند از مشخصات فنی دارای پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۱۰ و صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. در هر صورت تا به حال هیچ کدام از این مشخصات تایید نشده است. 

 با این همه، تا به امروز هیچیک از این اطلاعات تایید نشده اند. لازم به توضیح است که قسمت ۲۴ سری فیلم های جیمز باند قرار است که از تاریخ ۶ نوامبر به صورت عمومی اکران شود و انتظار می رود که سونی پرچمدار جدید خود را تا پیش از ورود این فیلم به سالن های سینما رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات