ال جی مکس (Bello II) با قیمت ۱۷۲ دلار در هند معرفی شد

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید خود را با نام ال‌جی مکس در هند عرضه کرد. در واقع این گوشی هوشمند مدل بعدی برای گوشی  Bello L است که سال گذشته معرفی شده بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی نیز مانند سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در بازار هند است. از این رو این شرکت گوشی پایین رده‌ی ال‌جی مکس را در هند عرضه کرده است. این گوشی در سایر بازارها با نام‌های ال‌جی Bello II و ال‌جی Prime II هم شناخته می‌شود. قیمت این گوشی ۱۷۲ دلار است و طبق برنامه‌ریزی‌ها بزودی در اروپا و کشورهای مشترک‌المنافع هم عرضه خواهد شد.

ال‌جی مکس برای علاقمندان سلفی طراحی شده است. این گوشی هوشمند دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت Gesture Shot‌ است و از فلاش سلفی هم پشتیبانی می‌کند. قابلیت Gesture Shot‌ این امکان را به افراد می‌دهد که عکس سلفی بیاندازند بدون این که نیازی به فشردن دکمه داشته باشند. در این روش کافی است که کف دست خود را جلوی دوربین باز و بسته کنید تا عکس انداخته شود. قابلیت پشتیبانی از فلاش سلفی هم، نمایشگر گوشی را تبدیل به فلاش می‌کند تا تصاویر سلفی با کیفتی حاصل شود.

ال‌جی مکس مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت حافظه میکرو SD‌ هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌هوشمند دارای دوربین ۸ مگاپیکسی در پشت است و از شبکه 3G‌ پشتیبانی می‌کند. ال‌جی برای تامین انرژی مورد نیاز ال‌جی مکس باتری ۲۵۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

ال‌جی مکس دارای اندروید ۵.۱.۱ است و گوشی مناسبی برای علاقمندان به سلفی در بین گوشی‌های پایین‌رده به نظر می‌رسد.  نظر شما در مورد ال‌جی مکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات