تکنو موبایل گوشی‌های فانتوم 8 و فانتوم 8 پلاس را ۳۰ مهر در دبی معرفی می‌کند

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی تکنو موبایل که مقر اصلی آن در هنگ‌کنگ واقع است، در نظر دارد نسل جدید گوشی‌هایش با نام فانتوم ۸ و فانتوم ۸ پلاس را ۳۰ مهر در دبی رونمایی کند.
تبلیغات

تکنو موبایل به‌عنوان یکی دیگر از کمپانی‌های چینی فعال در حوزه‌ی تولید گوشی‌ هوشمند، در نظر دارد نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را طی مراسمی که فردا در دبی برگزار خواهد شد، رونمایی کند. این کمپانی چینی تاکنون تیزرهای تصویری در رابطه با نسل جدید گوشی‌هایش منتشر کرده است که نشان از به‌کارگیری یک دوربین دوگانه در پشت پرچم‌داران جدید فانتوم تکنو دارد. تکنو سال گذشته نیز با برگزاری مراسمی در شهر دبی، گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نام فانتوم ۶ و فانتوم ۶ پلاس رونمایی کرد؛ حال آنکه به نظر می‌رسد تکنو سعی دارد با گذر از عدد ۷ برای نام‌گذاری گوشی‌هایش به‌منظور همخوانی با برترین محصولات بازار، گوشی‌های هوشمندش را با نام فانتوم ۸ و فانتوم ۸ پلاس راهی بازار کند.

فانتوم 8 و فانتوم 8 پلاس تکنو موبایل

از جمله‌ی شایعات مطرح‌شده در مورد فانتوم ۸ و فانتوم ۸ پلاس باید به احتمال استفاده از یک سنسور با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل در دوربین سلفی اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم، در پنل پشتی می‌توان دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برخی گمانه‌ها استفاده از دوربین دوگانه در پنل جلویی را محتمل خوانده‌اند.

به نظر می‌رسد تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی، آخرین و بهترین تراشه‌ی ساخت مدیاتک در کنار یک حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی خواهد بود. ظاهرا تکنو موبایل استفاده از تراشه‌ی هلیو P25 را برای فانتوم و هلیو X30 را برای فانتوم ۸ پلاس در نظر گرفته است.

فانتوم 8 و فانتوم 8 پلاس تکنو موبایل

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی فانتوم ۸ و صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی برای فانتوم ۸ پلاس اشاره کرد. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم تکنو موبایل گوشی‌های هوشمندش را با چه مشخصات فنی راهی بازار خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات